BT er 30/20/1.5 men blot over ca. 50 hænder. Jeg tror han ser mig som LAG.
Mit spørgsmål er:
Er vi committede her for omkring 163 BBs, hvis BT raiser flop eller caller flop og giver os action på turn eller river?
UTG+1 sitting in seat 1 with $50.72
HERO sitting in seat 2 with $162.91
BT sitting in seat 3 with $164.33[Dealer]
SB sitting in seat 4 with $145.46
BB sitting in seat 5 with $248.46
UTG sitting in seat 6 with $111.68
** Dealing cards to HERO: A♥, A♣
UTG folded
UTG+1 folded
HERO raised to $3.00
BT raised to $12.50
SB folded
BB folded
HERO raised to $32.50
BT called - $32.50
** Dealing the flop: 6♣, J♦, 3♣
HERO bet - $39.00
BT
NL100: AA i deepstack-situation
Lidt mærkelig HH, men ved raise shover jeg, da villian ser dig som LAG og muligvis tror hans KJ QQ KK er gode.. Hvis han kalder kommer det helt an på turn kortet, men hvis turn blanker shover jeg..
Uanset hvilket turn card der falder kan vi aldrig nogensinde undgå at komme all in.
Derudover så better jeg ikke så meget på floppet, men siger nok nærmere 30ish.
ja,mos turn uanset hvad... han kommer ikke væk fra KK og sjældent væk fra QQ, hvis han skulle have flush drawet (meget usandsynligt), har du stadig en 7 outs til at ramme river med. Du kan aldrig komme væk her, har han ramt den tredje knægt er det bare bad luck.
Der ligger 105bbs i midten efter dit cbet, med ca pot tilbage. Du skal obv aldrig nogensinde bette floppet hvis du er et milisekund i tvivl om du skal stacke AA af i en 4bettet pot pre på et J63tt board. Hvad skulle gøre at du ikke stacker off? Hvad mener du hans range er? Det virker sku som en tynd bad beat post, det ved du måske også godt :)
Autostacker off med AA her overvejer det ikke engang.
Har han ramt set, jamen så tillykke og jeg reloader.
Du må aldrig nogensinde bette floppet i en 4bettet pot hvis du har til hensigt at folde, det giver ingen menning imo.
Så bred enighed om:
Altid være committed, hvis vi better flop i 4bettet pot, med mindre vi er ude i en bluff-situation?
I sådan en her situation er vi committed med alle overpar, og bedre, mod hvilken som helst modstander?
Hvis han vælger at calle flop, er vi så stadig committed på any turn? Det giver nok sig selv, da vi i så fald har ca. 91 BB tilbage i en ca. 144 BB pot, men jeg vil stadig gerne lige høre, om man gør sig nogen som helst overvejelser?
Unødvendig og forkert generalisering.
@Yarx:
Mon ikke han hentyder til i situationer som disse med et overpair...
Så vil jeg hermed gerne, qua logikkens magiske kraft, påstå at det er det han mener, da jeg ikke formoder, at han fx bet/caller 65s på et AJ9 board.
nej den kunne han jo så b/f hvilket er præcis hvad Suger siger at man ikke må gøre.
Du må aldrig nogensinde bette floppet i en 4bettet pot hvis du har til hensigt at folde, det giver ingen menning imo
Men whatever gider ikke diskutere det yderligere. Det er sgu for åndsvagt.
@Yarx
Det som jeg mener er selvfølgelig at hvis man har en situation med overpair man har 4bettet preflop og leader flop => man folder ikke !
Kunne ikke drømme om at 4bette en pot og leade flop med overpair for at folde.
Tror du prøver at gøre en nem beslutning til noget meget indviklet. Vi 4-better han kalder. Flop kommer fint, vi bet-caller. Med mindre vi har nogle reads på villain check-caller jeg aldrig, den vil altid hedde check-raise allin.
Kalder han vores flop bet shover jeg any turn.
OMG