NL100 på Ipoker. jeg er readless på Villain. Har aldrig spillet imod ham før, og har endnu ikke fået stats fra PAHUD.
Jeg er specielt interesseret i mit spil på turn og river, da jeg efterfølgende er meget lidt imponeret af det. Preflop, og til del også flop er standart for mig.
Table Cergy
Seat 1: hilly23 ($26.81 in chips)
Seat 3: fishcake56 ($27.50 in chips)
Seat 5: VILLAIN ($106.15 in chips)
Seat 6: stefy86 ($35.85 in chips) DEALER
Seat 8: HERO ($96.50 in chips)
Seat 10: Mike03040506 ($109.45 in chips)
HERO: Post SB $0.50
Mike03040506: Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO A♠, A♦
hilly23: Fold
fishcake56: Fold
VILLAIN: Raise $4.00
stefy86: Fold
HERO: Raise $14.00
Mike03040506: Fold
VILLAIN: Call $10.50
*** FLOP *** 9♠, 2♥, 8♣ ; POT 29$
HERO: Bet $22.00
VILLAIN: Call $22.00
*** TURN *** Q♥ ; POT 73$
HERO: Bet $32.00
VILLAIN: Call $32.00
*** RIVER *** J♠ ; POT 137$
HERO: Check ????
VILLAIN: Bet $37.65
HERO: Allin $28.00???
NL100 AA OOP imod ukendt
Jeg synes et check på river er fint, det får ham til at skubbe svagere holdings... Jeg spiller den på samme måde readless, måske c-r ai på turn i stedet
forstår ikke helt dit turn bet... Potten er på 73, og du har 60 tilbage?? Auto fist pump skub da, alternativt kan du gå efter at crai.. Som spillet er riveren vel lidt blehhh... du slår absolut intet udover k,k og kan ikke se ham spille den sådan, men på den anden side hvem kan så folde 28$ ind i 170 med raketterne:)
pf fint. måske 16 grundet position.
flop fint.
turn. bet mere. 32 i 73 er... meget lidt. Hellere CRAI eller Bet AI - det er vel cirka ~ pot.
Har han JT/QQ er det vel bare ærgerligt...
16 preflop. Flop er finno. Shove turn. Som spillet betaler du hver gang.
@ Turnbet
Mit håb var at han skubbede turn, ganske vist completede JT, men var overbevist om at jeg var godt inde på det tidspunkt.
@ River
Da knægten rammer er jeg ved at skrige, nu taber jeg både til TT, JJ og QQ. Da jeg mentalt har besluttet mig for at gå til bunds i hånden er det katastrofalt at jeg ikke INSTA rester, da jeg giver KK mulighed for at checke hånden ned.
Anyways, jeg kaldte ham naturligvis (man er vel donk), han vendte 76s for en bustet straight :)
Hånden har mindet mig om følgende aspekter i forhold til at spille store par OOP (når stacksizes er som her):
1. Der skal reraises ordentligt, jeg giver den lige i underkanten.
2. Floppet skal have fuld pot - det gør turnspillet så meget nemmere.
3. Lad ikke din game plan være styret af hvad VILLAIN gør (du skal bette og raise ikke checke og folde) .
betsizing preflop og flop (jeg better aldrig fuld pot her) er fino, turn skal have noget mere