NL100 - AA Post flop i 3way

#1| 0

Jeg spillede denne hånd igår og var efterfølgende meget i tvivl om hvordan denne spilles bedst.

Spillet er NL100 six handed på Party.

Villain1 er standard TAG og ikke været out of line. Stack=120d
Villain2 er meget loose/passive pre flop og better sine gode hænder meget stærkt post flop. STack = 150
Hero har spillet rimeligt aggressivt og taget en del pots ned preflop bla. ved at 3bette. Stack = 120

Villain 1 åbner for 5d utg og Villain2 caller i utg+1. Jeg finder 2 røde Esser i sb og siger 21. Villain1 tænker længe og caller hvorefter villlan2 snapcalller.

Flop Js8s4s. Pot er ca. 64d

Hvad gør jeg her? Jeg var meget i tvivl om jeg skulle sige omkring 35-40 stykker eller om jeg skulle checke og se action an.

Anyways jeg checker. Villain tænker lidt og siger 50d (halvdelen af sin stack. villain2 instapusher for 130d.

Hero???



16-02-2008 22:46 #2| 0

hvorfor checke på floppet.. ud og se hvor du står og få noget mere info den vej igennem. tror sgu at som den er spillet smider jeg raketterne her. og så havde jeg nok også bettet en tand mere pre... hva sætter DU dem på? jeg skyder på et set og et draw, måske endda med en J ved siden af.

17-02-2008 11:41 #3| 0

Grunden til at jeg endte med at checke var, at jeg jo næsten committer mig selv ved at bette lad os sige 35 ind i potten. Hvis villains pusher skal jeg calle 65 ind i 165 og får dermed næsten 3,5 gange pengene på et call...

Efterfølgende er jo dog nok blevet enig med mig selv om at jeg burde have bettet den for info....

Villain1s range er vel KK,QQ,JJ,TT og måske AKs
Villain2s range er noget bredere da han er meget loose pre. Hans range er omkring KK-88, AK-AJ, KQs, JTs.

17-02-2008 13:07 #4| 0

øhhh hvis det er deres range så snapkalder jeg og lave et fistpump i luften

hvad er deres range postflop............ ????

17-02-2008 13:34 #5| 0

Jeg går broke her på et så drawy board, bet og call push.

17-02-2008 13:37 #6| 0

Jeg better for value i stedet for info.

I en 3-way (og 2-way) reraised pot går jeg broke med 120bb hver gang.

Jeg better ud med pot og caller et skub.

Som spillet tror jeg den bliver smidt. Deres range kan dog nemt være mindre overpar og flushdraws.

17-02-2008 13:40 #7| 0

Enig leader her og kalder glad et push, som spiller ryger den til mucken..

17-02-2008 14:09 #8| 0

Tak for svarene..

Det ser ud som om der er bred enighed om at at valuebette og calle et push. Efter at have tænkt en del over hånden er jeg sådan set enig i at det var en dårlig ide at checke floppet. Det skyldes nok at jeg har tabt en del på AA den sidste uges tid, hvor jeg har fået mine penge ind drawing slim mod et floppet set eksempvis. Derved får jeg en tendens til at blive lidt scared på et board som dette, og det er klart noget jeg skal arbejde med..

I situationen her viser Villain1 QdQc og villain2 KcKs. Der falder selvfølgelig ingen Q, K eller spar på turn og river o:g Villain2 scooper en kæmpe pot og efterlader mig forholdsvis tiltet..:)

Siden har jeg fået AA 3 gange på ca. 40 hænder hvor jeg tager blindsne ned i den ene og kommer allin i de to andre preflop(60 og 70bb) og taber til henholdsvis 99 og 88..

Thats poker... LOL

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar