Her er en hurtig hånd til kommentering, er det standard spil på dette niveau, med disse stacks og mod en modstander jeg ikke kender?
** Calyptrocalyx [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- mrJJJJA sitting in seat 1 with $36.54
- arkangel214 sitting in seat 3 with $163.90
- Hero sitting in seat 4 with $125.92
- Villain sitting in seat 5 with $34.98
- dumbo2B sitting in seat 6 with $27.78 [Dealer]
mrJJJJA posted the small blind - $0.50
arkangel214 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Hero: K♣, K♦
Hero raised - $4.00
Villain called - $4.00
dumbo2B called - $4.00
mrJJJJA folded
arkangel214 folded
Pot: 13,50
** Dealing the flop: Q♦, 9♣, Q♠
Hero - $6.75
Villain called - $6.75
dumbo2B folded
Pot: 27
** Dealing the turn: 4 of Clubs
Hero all-in - $115.17
Villain went all-in - $24.23
Hero shows: K♣, K♦
Villain: K♥, Q♥
Villain wins $73.46 from the main pot
Måske det er en no-brainer, men jeg poster for at identificere mine leaks som desværre er knyttet til de høje par.
Edit: showdown tilføjet.
NL100, AI med overpar mod shortst.
hmm ved sgu ikke om jeg ville kunne gøre det i den pågældende situation, men tror seriøst ikke vi får villain til at kalde med noget vi kan slå... men så igen er jeg heller ikke den store cashspiller...
@djoffer
Jeg regner med at slå ethver pocket pair (dog undtaget AA), en ni'er med høj kicker eller et straight draw.
Villian kalder jo med sikkerhed med A9, K9 og TT+.
Ville heller ikke blive overrasket hvis villian flasher dårligere 9'er, eller lavere par. AK kan endda ses her.
Med så lille stack pusher jeg turn anyday, har han ramt sin Q eller 99 så tillykke.
For fuldt buyin checker jeg turn og tager den derfra.
Oh jeg byder mere på flop også end halv pot.
Med KK mod en shortstack vil jeg AI stort set uanset boardet medmindre jeg ved han er meget tight (de findes). Jeg foretraekker selv at byde noget mere paa floppet for saa at skubbe turn da du nok indimellem oplever at villain folder mindre pp's som spillet idet dit AI er et overbet i forhold til pottens st0rrelse.
Men AI skal vi og hvis han har ramt en Q er det bare trist.
EDIT: Du ignorerer bare lige mit indlaeg indtil jeg laerer at laese stacks contra pot ik'?
13 minutter efter den oprindelige post er der 6-7 spillere på banen med relevant kritik og jeg er sådan set overbevist om at den er spillet ok.
Det vidner om et meget velfungerende forum med seriøse spillere. Tak for kritikken og jeg opdaterer nu hånden med resultatet.
/sakii