NL100 air mod daarlig regular

#1| 0

Her kommer en haand fra en situation jeg tror mange af os ofte staar i.

Villain er semi-regular paa Bossen NL100. Han sidder ofte med mindre end fuldt buy-in og jeg ser ham som en daarlig spiller. Limper for meget og raiser sjaeldent preflop og spiller ikke videre aggro postflop (uden dog at vaere specielt passiv).

Aktuelt sidder jeg paa button og villain sidder i BB. Dette er 3. gang i traek jeg raiser fra button - de to f0rste gange med connectors hvor villain caller og jeg tager potten med mit c-bet. 2. gang taenkte villain laenge inden han foldede til mit c-bet saa jeg tror han er ved at vaere traet af mig.

Nu bliver jeg delt 55 paa button og der bliver foldet til mig. Jeg raiser til mit nu standard 3.5 * BB (tak LOD) og villain caller.

Floppet kommer 3QAr. Villain checker, jeg c-better og villain click-raiser.

Jeg caller med en tanke om at villain er ude i noget sjov. Jeg har ikke gjort mig de vilde tanker om turn eller river da jeg er noget usikker paa hvad villains naeste move er.

Potten er nu paa ~ $30.

Turn Ax.

Villain byder $15 - jeg clickraiser til $30.

......

Det jeg gerne vil h0re her er om reads nogengange g0r at "daarligt" spil kan blive godt paa grund af modstanderen man er oppe imod eller om folket mener mit spil her bare er uforsvareligt.

22-07-2007 23:54 #2| 0

Det er svært at sige noget om når man ikke selv kender villain og har reads. Jeg tror det er -EV i længden.

Jeg mener han viser styrke ved at clicke og igen at leade - Hvis det skal være profitabelt og troværdigt kan jeg meget bedre lige et skub.

22-07-2007 23:58 #3| 0
OP

@ Abehjerne

Jeg kan sagtens f0lge dig mod en taenkende eller dygtig villain for hvem trovaerdighed er vaesentlig. Her spiller jeg som jeg g0r fordi villain er daarlig og sandsynligvis folder ligesaa ofte til mit click-raise som til mit skub (han folder oftest hvis han sidder med alt andet end et set eller Ax).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar