Villain er reg, ganske fornuftig men ret tight. 18/13 og 3 better 7%. Hvad er folks plan når han 3 better?
***** Hand History for Game 8210059958 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Friday, July 03, 10:51:53 EDT 2009
Table Jackpot #1306089 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: MiepdiBiepdi ( $100 USD )
Seat 5: Nadya2009 ( $21.58 USD )
Seat 4: Ozchickidee ( $32.79 USD )
Seat 1: P0kerSuxHard ( $102.50 USD )
Seat 2: asdfdgggff ( $139.55 USD )
Seat 6: datakrigaren ( $308.20 USD )
P0kerSuxHard posts small blind [$0.50 USD].
asdfdgggff posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A♦ K♦ ]
MiepdiBiepdi folds
Ozchickidee folds
Nadya2009 folds
HERO raises [$3 USD]
P0kerSuxHard folds
asdfdgggff raises [$12 USD]
HERO?
NL100: AK bliver 3bettet pre 140bb
4better og snapper ai.
Alternativt kan der også flattes for at varierer når vi har pos på villian.
Går ud fra Hero = datakrigaren?
Enten slet nicks alle steder eller også lad være.
Hvad er hans fold to 4-bet statistik? Umiddelbart 4-bet skubber jeg bare - ik så meget pis.
Jeg folder aldrig her nej.
Simpelthen en alt for stærk hånd til det overhovedet kan komme på tale.
Har i haft nogen dynamik i denne session?
Hov der var sgu 140 bbs..
Så 4-bet call da :)
Og nej, jeg folder aldrig. Så hellere tag et flop af og ram TPTK en gang imellem.
Så 4better jeg nok 7 ud af 10 og flatter for resten.
Han er verdens største rammepik, så bare snapfold. Derudover har han ramt verdens største heater ever. Go fucking die.
Synes at et call for at mixe op kan være rigtig frækt.
Det er vigtigt at kunne dukke op med en hånd engang imellem, som Villain ikke havde med i hans range på os. Rendyrket metagame. Lader os bluffe senere i spots, hvor det netop er nødvendigt at have en større valuerange. Ved at flatcalle hans reraise har vi toppen af vores range + 1 :P
Jeg bryder mig som standard ikke om at stacke af med AK for 140bbs uden nogen dynamik.
Nu er det godt nok blindbattle hvilket ændrer en smule - men jeg tvivler på at Villains 5-bet range ændres af, at det er blind vs blind. Fair nok at folk 3-better light, men langt de færreste formår at justere deres 4-betting range i forhold til den mængde der bliver 3-bettet - for slet ikke at tale om 5-bets.
Jeg vil langt hellere flatte 3-bettet og tage den derfra.
jeg har kæmpe problemer med ham her....han fucking flasher nuts hver gang :(
men tror også jeg spiller den som dig...anyways vil jeg gerne opbygge noget aggro dynamik med ham...
Alle i tråden beskriver ham som en ill motha fcka, dvs du i knap vs blinds sikkert vil give den top gas. Aktuelt har du Es-Konge med samme farve, hvofor jeg vælger at gen-gen forhøje hans indsats for at sætte ham på en hård beslutning og beskytte den del af din svagere hånd-fordeling hvor du har lårt og svinet 5better ind over.
Anyways, hånden er dybt uinteresandt. Få dine spil-jetoner ind til midten af pokerbordet og se hvad der sker.