NL100@Party
Der har ikke været så meget dynamik mellem Hero og villain i de 46 hænder jeg har været ved bordet
PT stats:
Villain: 14/12/3.0 over 190 hænder
Hero: 21/17/6 over 46 hænder ved bordet
NB: Læg mærke til stacksizes
***** Hand History for Game 6564995736 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, December 05, 21:39:24 ET 2007
Table Table 134616 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Hero ( $213.22 USD )
Seat 6: kiwidub ( $106.33 USD )
Seat 2: olesash ( $163.19 USD )
Seat 4: origame ( $104.53 USD )
Seat 5: mic_bro86 ( $182.50 USD )
Seat 1: RickyBobby07 ( $100 USD )
Hero posts small blind [$0.50 USD].
origame posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♣ A♥ ]
mic_bro86 raises [$4 USD]
kiwidub calls [$4 USD]
olesash folds
Hero raises [$15.50 USD] (raiser til $16)
origame folds
mic_bro86 calls [$12 USD]
kiwidub folds
** Dealing Flop ** [ A♣, 3♣, T♦ ] - Pot: ~$36
Hero bets [$25 USD]
mic_bro86 calls [$25 USD]
** Dealing Turn ** [ Q♠ ] - Pot: ~$86
Hero checks
mic_bro86 bets [$55 USD]
Hero folds
Hva siger folket? For weakt at c/f'e turn? Skal floppet leades med mere?
\Razga
NL100: AK i rr pot får problemer
Syns det et fint spot at folde AK nu det skal være. Taget hans stats og PF spil i betragtning er det eneste du slår vel AK?
Fint fold.
Eneste du slår er AJ og deler med AK.
Prob er mange hænder slår dig og du er næppe villig til at betale endnu et bet på river.
Cbet skal være højere på den flop struktur, jeg siger en min 28 stykker.
Fint fold på turn
fint spillet, now fold.
Som leeq siger, havde et højere c-bet nok været på sin plads med A-par og K-kicker. Samtidig er jeg helt enig med de andre i foldet - det var i hvert fald på sin plads :)
Synes også det ser fint ud, men er dit preflop re-raise ikke lige i underkanten?
@SS
Tjo måske. Et raise til $18 i stedet ser pænere ud.
@Alle
Er der nogen der better turn for at folde til yderligere action?
For mig at se mangler der sammenhæng i dit spil.
Hvis du reraiser preflop ude af position, så skal den tages aggresivt derfra, når du rammer. Og jeg mener det er en fejl ikke at skyde igen på turn. Jeg synes der er flere mulige hænder, der kan slås end der slår dig. Jeg er ret sikker på, at han ikke har trips på floppet. Det ville være fuldstændig tåbeligt at slowplay den på det flop (Det kan selvfølgelig ikke 100% udelukkes, men det ville være svagt). A 10 kan lade sig gøre, men mon han spiller den i reraised preflop?? Der er klart størst sandsynlighed for AK, men der er også en reel sandsynlighed for at han spiller par bonde, eller måske en suited connector i position og nu har et flush draw (måske endda med en 10er). Den du skal frygte mest er AQ og mod den har du trods alt 7 outs til at redde den hjem (hvis han vælger kun at calle dit turn bet). Jeg ville skyde igen omkring 50.
Og spille den som ovenstående giver selvfølgelig ret store swing. Om man er til det, er selvfølgelig en smagssag. Men min vigtigste pointe er, at alternativet til dette er ikke imo som du spiller den, men at spille den lidt tørt uden at raise preflop og derved holde potten lidt nede.
@acparma
No offence, men du er helt væk imo.
At slowplaye et floppet set ville være mit standard play hvis jeg var villain. Hvilket draw er vi bange for? Hvis A♣ havde været et andet A og at T♦ havde været T♣, så skal et set bare give gas, da et flushdraw er meget mere sandsynligt
Du skriver:
"der er også en reel sandsynlighed for at han spiller par bonde, eller måske en suited connector i position og nu har et flush draw"
Villain raiser UTG, dvs. han har ikke meget position til sin SC. Dog måske KQ♣.
Du skal tænke på at villain ikke er den sidste til at acte preflop, men har en efter sig. Dette sætter hans range betydeligt ned mht. SC's og marginale hænder.
JJ er mulig preflop, men jeg tror han folder den ret ofte (90+%) på floppet.
Det samme mener jeg omkring QQ, men denne har os nu slået.
AJ er ikke en mulighed imo. Den mucker han preflop
AQ er bestemt en mulighed sammen med TT og AA (usandsynlig)
En outsider, som nok ikke er helt så sandsynlig, er KJ♣.
Hvis jeg skyder turn igen, kan jeg ikke se hvilke hænder der skulle calle mig.
9,1k post@ lige rykket op på nl100
rofl I say
9,1k hihi
grine eller græde ?:')
:')
@forpokerda
44 indlæg - thihi-fnis trut trut, god start på PN.
Disciplineret laydown, det bedste du kan håbe på er split pot, uhyre sjældent han floater med draw/ringere es der ikke er blevet to par for at skyde turn.
@fpa
Fuck ud af min tråd hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med..
:')