Villain har kun siddet med ved bordet i 2 hænder.
Er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre her..
EDIT: Ved godt mit continuation bet menes at være lidt for lille. Men langt de fleste gange har jeg taget den hjem ved at bette 1/2 pot og da der er ingen flushdraws eller noget jeg skal beskytte mod..
Seat 1: X__victor__X ($316.90 in chips)
Seat 2: PokerVenne ($148.30 in chips)
Seat 3: Uppenberg ($98 in chips)
Seat 4: Rmgolfpro ($100 in chips)
Seat 5: My9to5 ($110.10 in chips)
Seat 6: nikkimarie06 ($41.65 in chips)
Seat 7: Rikko2Mars ($86.80 in chips)
Seat 8: Lou Saint ($100 in chips)
Seat 9: Danelian ($23.95 in chips)
PokerVenne: posts small blind $0.50
Uppenberg: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to PokerVenne [K♥ A♦]
Rmgolfpro: folds
My9to5: folds
nikkimarie06: folds
Rikko2Mars: calls $1
Lou Saint: calls $1
Danelian: calls $1
X__victor__X: folds
PokerVenne: raises $4 to $5
Uppenberg: calls $4
Rikko2Mars: folds
Lou Saint: folds
Danelian: folds
*** FLOP *** [6♦ 4♠ A♣]
PokerVenne: bets $5
Uppenberg: raises $8 to $13
PokerVenne: calls $8
*** TURN *** [6♦ 4♠ A♣] [J♦]
PokerVenne: checks
Uppenberg: bets $20
PokerVenne: calls $20
*** RIVER *** [6♦ 4♠ A♣ J♦] [5♣]
PokerVenne: checks
Uppenberg: bets $60 and is all-in
NL100 - AK i SB
Den er selvfølgelig utrolig svær. Men som jeg ser det, blir du nødt til at bette dit gudeflop noget mere. Du får alligevel kun betaling af Ax, og de betaler any contbet på floppet. Derfor mener jeg det er penge ud af vinduet, ikke at bette hvert fald en 8-9$ her.
Det er svært at vide om du er god her, derfor må det blive et fold. Det ligner han har ramt sit sidekort til sit A, eller også vil du se air. Der er ingen der fastplayer sine sets på disse niveau, med det flop der. Det er der i øvrigt heller ingen grund til Du skal calle 60 ind i samlet pot på 186. Så vil jeg lade det være op til andre, om man mener man er god nok ift. potodds!
Bump..
Ingen andre?
bet mere på flop og så må beslutningen skal tages på turn og ikke på river...ligner et set, da det trods alt er de færreste der kalder et raise med A-6 og A-4
Dit PF raise er alt for bitte, udover du er OOP resten af hånden, så er der 3 limpers før dig, hvis du vil raise, så skal den op på 8~.
Pot floppet, så har du en let beslutning på turn.
Mickey
What Mickey said. Du gør det rigtig svært for dig selv, ved ikke at spille den hårdere.
@Kasperoviz
Når den ikke får mere preflop, er suited A-6 og A-4 netop klar på at betale et raise.....
Jeg kunne godt finde på at bette 10 inden floppet - de sædvanelige 4xBB+1 pr limper og så en sjat mere da du har dårlig position resten af hånden.
Som andre også har nænvt skal du skyde 2/3-3/4 af potten på floppet.
Havde du spillet imod mig ville du nok være bagud til et lille set.
Men en fisket modstander kunne godt have A4s eller A6s.
Hvad havde han?
sunek
Hvis han kun har siddet ved bordet i to hænder og ikke set dig lave de standard cont. bets som du siger du har lavet, så ville jeg nok folde.
Hans bets giver dog ingen mening og oser af bluff.
Sad med præcis de samme tanker som i fortæller her og ærgrede mig over jeg havde spillet den så dårligt. Derfor endte jeg med et fold og han viser 88 op.. Men mente alligevel det er det rigtige at folde da jeg vel langt de fleste gange ville være oppe imod trips eller to par..
Jeg bliver nød til at have noget på det rene.
Er et set ikke: Et par på hånden(55) - du rammer en 5 på floppet?
Er trips ikke: Bordet parrer(588) - du sidder med a8?
Folk bruger bare trips og set i flæng.
Jo det er lidt svært at have trips i denne situation. Det hedder et set!