Jeg har ikke spillet så meget imod villan men han virker fornuftig med stats på 24/18/2... Jeg har ikke haft nogle tidligere møder med ham...
6 mands bord hvor de resterende ikke deltager..
Villan 121$
Hero 144$
Hero post big blind (1$)
Villan bet 3,50$
Hero (A♦K♦) raise to 11$
Villan call
FLOP: 2♥Q♣Q♠ (pot: 22,50$)
Hero bet 15$
Villan call
TURN: J♦ (52,50$)
Hero check
Villan check
RIVER: T♦ (52,50$)
Hero check (mistænker ham faktisk for et hus, så vil ikke risikere et reraise shove)
Villan bet 32$
Hero call
Hvad siger i om min linie?
nl100 AK linie
Fint.
Dog ville jeg fortrække at skyde 28$ på river og folde til allin.
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil have stacken til midten på river?
Hvilket hus er det lige, du sætter Villain på?
CRAI eller B/C river er begge finde, jeg tror dog jeg vælger at skyde river, da Villain nok checker bag med en del holdings her.
JJJQQ ville passe nogenlunde til villains linje. TTTQQ passer endnu bedre.
Lad os undersøge en bet/call linje: Hvis vi siger at han raiser dig med en range bestående af QQ-TT, AQs+, QJs, AQo+, så er din equity for at vinde ca. 46%, og siden der vil være døde penge i puljen når du better, så giver du dig selv pot odds til at kalde et all in. Den linje er fin, hvis du ved at villain kun value better med meget stærke hænder, men kalder ned med diverse et-par kombinationer. Hvis du tror at han kun raiser med fuldt hus eller bedre, så er bet/fold selvfølgelig den bedste linje.
Check/call er fint, hvis du ved at villain kalder re-raises let pre flop, og ofte bluffer river, hvis der checkes til ham, og han har en hånd uden nogen som helst form for show down value, og ellers er i stand til at lave stærke lay downs, hvis du value better. Den type findes der vist ikke så mange af, så generelt vil jeg sige at bet/call linjen må være standard linjen mod en ukendt modstander.
steelchicken er spot on mht hand holding...
Han sad med TT..
Et bet på turn havde nok bluffet ham væk, men det ville nok være for risikofyldt... Så derfor ville jeg bare vide om der var en måde hvor jeg kunne miste mindre...
Men umiddelbart tror jeg det var fint med C/C