Hey!
X1
Villian 28/21/6.1 Agg 2/3/0,5 - 283hænder! Stack 913$
Hero Spiller lidt stramt til - 18/15/5 cirka! Stack 274$
X2
X3
Villian har fået sin stack fra bordets maniac, 600Bbs pot+ det løse!
Hero A♣ K♣
Villian Knap - 3,50$
Hero sb - 11,5$ -Kunne godt lige have fået en tand mere!
X2 bb - fold
Flop - K♥ 4♥ 7♠ 24$
Hero bets 15$
Villian calls
Turn 8♥ 54$
Hero bets 34$
Villian calls
River 2 ♣ -122$
Hero?!
SiFFer
Nl100 - A-K Riverspil - 300bbs
givet hans agg. så ville bet/fold nok være det bedste, ellers kunne man c/c.
Sidder du med A♥ ?
Ydermere synes jeg du better alt for lidt på flop og turn.
/Michael
Altså, linjen er sådan set fint nok, men det er godt nok et klamt turn (completer straight og flush), der kommer. Ville dog have foretrækket et større c-bet på et drawy board som det. Måske helt op imod 20 $. Jeg er ret sikker på, at hans range indgyder 56s på knappen.
Jeg ved ikke om han flatter sin flush/straight på turn - ville umiddelbart mene, at han ville prøve at få value der.
Jeg ville blockbette på omkring 45 $ og folde til et raise. Kan også være noget fancy positionsspil fra villain, men hvis han raiser på river, så er der ikke meget vi slår her udover et bluff eller en meget marginal holdning (evt. QQ/JJ), som jeg dog aldrig i hele mit liv ville tro, at han ville raise på river tager hans linje i betragtning.
bet/fold 40, easy peacy
Kan godt lide dine bettingsizes.
Flop er vel standard størrelse og din størrelse på turn er rigtig fin synes jeg, i og med at turn vel også er et blockingbet, da jeg går ud fra, at du folder til et raise her?
Som de andre: blockbet river omkring 1/2 pot.
Hvis du better meget mindre end 1/2 pot ligner det alt for meget et blockbet imo, og med de stacksizes kan Villain sagtens sætte et raise ind hvis han er nogenlunde tænkende.
Jeg siger 12 preflop, men jeg kan godt lide runde tal. Så siger jeg 18 på flop, og byder i samme størrelsesordning som dig på turn.
River er lidt meh, jeg bryder mig ikke så meget om bet/fold...det gør jeg dog sjældent, så det kunne sagtens være et leak, som jeg kan få plugged her måske...mister vi for meget value ved et check/call?
Hvorfor er bet/fold godt? At vi ikke mister value fra dem, vi slår, mens vi har et let fold mod et raise, da vi så 100 er slået eller?
Jeg er heller ikke den store fan af b/f her. Det er imo ret få hænder der betaler os af(KQ/KJ?), som han nok tit ikke engang betaler med. Og jeg ville hade at stikke ud og få et raise i hovedet. Så jeg er nok mest til c/c.
@MilasJ:
Hvilke hænder tror du valuebetter bag som ikke betaler et valuebet selv?
Hvilket hænder skulle bluffe river?
Ja både turn og river er b/f bets!
Dog noget overrasket over at han flatter turn!
Men siger 64$ river, villian snapper og vinder puljen!....
SiFFer