NL100 Fullring paa Bossen. Kun spillet 5 min cirkus, saa ingen reads.
***** Hand 648774108 *****
0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Tuesday, June 12, 2007 5:58:35 PM
Table TH 774 (Real /Cash Game )
Seat 1: H2o0o (96.60) ------------- VILLIAN
Seat 2: mtv1 (100.90)
Seat 3: ---JL--- (92.95)
Seat 4: Zirgo10 (148.65)
Seat 5: casual10 (100.00)
Seat 6: HERO (107.30) --------- HERO
Seat 7: satoro (93.00)
Seat 8: sebbau1 (104.15)
Seat 9: love4tori (20.45)
Seat 10: Mr Cooper (93.00)
mtv1 post SB 0.50
---JL--- post BB 1.00
** Deal **
HERO [A♦, Q♣]
*** Bet Round 1 ***
Zirgo10 Fold
casual10 Fold
HERO Raise to 4.00
satoro Fold
sebbau1 Fold
love4tori Fold
Mr Cooper Fold
H2o0o Call 4.00
mtv1 Call 4.00
---JL--- Fold
*** Flop(Board): *** : [Q♠, 7♥, A♠] pot 13
*** Bet Round 2 ***
mtv1 Check
HERO Bet 9.00
H2o0o Call 9.00
mtv1 Fold
*** Turn(Board): *** : [Q♠, 7♥, A♠, 5♣] pot 31 (raken bliver taget fra m det samme paa boss, saa den var i realiteten 29 mener jeg)
*** Bet Round 3 ***
HERO Bet 23.00
H2o0o Call 23.00
*** River(Board): *** : [Q♠, 7♥, A♠, 5♣, 8♠] pot 77
*** Bet Round 4 ***
HERO Check
H2o0o All-in 60.60
Normalt valuebetter de fleste Villians (i hvert fald paa Bossen), hvis de har ramt flushen. Derfor virker Villians all in bet ret underligt. Easy call? Eneste jeg kan se han har, er endten set eller AK - til tider AJ (remember det er Bossen).
NL100 AQ flopper TTP, klam river
bump
Uden at have spillet på boss mener jeg, at det kommer an på hvordan en standard på 100 fr vil spille et draw?
Villains ai kan sagtens være en flush... 3/4 pot på river må også betegnes som et valuebet, med mindre selvfølgelig at spillerne på boss generelt valuebetter mindre, omkring ~½ pot....
Hvis jeg læser det du skriver rigtigt, så er bossen generelt et fishy sted??
Alt efter hvordan vinden blæser og villains generelt er, finder jeg nok et call frem ca. 1/3 af gangene på et fishy site.... Resten drysses indtil jeg ved mere om villain......
Nikolaj
Jo Bossen er generelt meget fishy med en stor portion loose passive spillere...
Jeg har oftest oplevet at Villians gaybetter når de har ramt flushe (og checket til). Et typisk bet her ville være ~30.
Ok
Jamen så skal du jo calle jævnfør dine indtryk af en generel spiller...
jeg vil nok vende mine call/fold frekvenser om og sige call 2/3 og fold 1/3... indtil du har mere info om villain selvfølgelig...
Hvis jeg tjekker her, er det for at tjek folde - Ellers kan du ligeså godt selv bette jo.
Instacaller han flop/turn? Det plejer meget ofte at tyde på et draw nemlig, i så fald tjek folder jeg, ellers moser jeg.
Mickey
PF: Ingen kommentarer, standard.
Flop: Vil bette lidt hårdere ud ~ $11, men vel ok hvis du altid better deromkring ved et cont. bet.
Turn: Fint, dog kan jeg godt lide et lidt højere bet. Har absolut ikke noget imod at tage potten ned nu, da der dels er mage kort jeg ikke har lyst til at se, især mod fiskede modstandere, og dels fordi vi endnu har meget svært ved at sætte hr. vildand på en egentlig hånd. Formodentlig ved et pot bet, eller meget tæt på, vil en 77 skubbe mens den donkede vildand, godt kan lide at fedtspille selv med et flushdraw.
River: Jeg har en tendens til at stikke ud her da river kortet i de fleste tilfælde også være et scare card for hr. vildand hvorfor han også vil være smånervøs for at kalde ind i en flush.
Som spillet, tror jeg faktisk jeg vil kalde, dels fordi vi må forvente at en 77 og AQ ville reraise på enten flop eller turn hvis vildanden er normal tænkende, dels for at faktisk finde ud af hvilke hænder han spiller som call/call/call/AI og derefter sætte en note på ham.
Vi vil jo meget gerne spille mod ham igen hvis han har spillet sin flushdraw sådan, eller en meget sjælden gang 55, og den information kan vi kun få ved et kald. Derudover kan vi altid håbe at han er ude i enten et regulart bluff, AK, AJ eller missed bluff.
Skal siges at dette kald formodentlig er -EV kortsigtet, men på langt sigt +EV da vi formodentlig kan bruge den indsamlede information profitabelt senere hen.
@ Mickey
Ikke insta call, men relativt hurtigt. Ikke FD insta call, som det oftest ses.
Angående det med at checke. Hvis vi checker, kan vi (afhængig af Villians action ), induce et bluff fra ringere hænder. Det var det jeg gerne ville have ud af det play. At Villian smækker all in, siger mig, at han ikke har set eller flushen, da Villians, som jeg tidligere har nævnt, better mindre ud her.
@ Jfac
God analyse!
"Som spillet, tror jeg faktisk jeg vil kalde, dels fordi vi må forvente at en 77 og AQ ville reraise på enten flop eller turn hvis vildanden er normal tænkende, dels for at faktisk finde ud af hvilke hænder han spiller som call/call/call/AI og derefter sætte en note på ham."
Præcis.
Jeg tror nu fint en flush er mulig her - Jeg kan ikke se ham lave det her med skide meget andet? Han skal være ude i en total brøler med noget KJ halløj, eller tro han VB pusher AKo? Doubtfull.
Mickey
@mickey
Villain kan da sagtens forsøge at skubbe hero af, da der kommer et scarecard her og hero viser svaghed...
Jeg tror nu også en flush er en mulighed, men hvis et valuebet på river som OP siger typisk ligger i omegnen af 1/2 pot så er dette da et oplagt bluff scenarie...
Mickey
Har du/ spillet på bossen? Der sker seriøst de syge plays, og de står ofte i kø for at blive delt ud.
Anyways, jeg callede og villian viste AK...
lolAI - Det er NL100 altså, tror du selv han sidder og sætter os på hænder, og at han er nødt til at bette for at vinde hånden? Jeg tvivler.
Jeg har selv grindet bossen, og det her push er imo noget helt blankt, som f.eks KJ (tvivlsomt) eller en flush.
Mickey