Jeg har siddet på bordet 5 orbits eller lign, og det er småt med reads da jeg multi tabler.
Hvis folk følger med (not very likely) burde de se mig som TAG, og jeg har ikke vist hænder hvor jeg har været out of line.
Vilain i hånden havde jeg en mindre pot mod før, hvor jeg efter et raise med KQo i CO, tog den ned på floppet med et cont. bet.
Kommentarer på alle streets velkomne.
- is at seat 1 with 154.35
- is at seat 2 with 27.20
Hero is at seat 3 with 115.70
- is at seat 4 with 50.55
- is at seat 5 with 44.85
- is at seat 7 with 78.85
Villain is at seat 8 with 125.50
- is at seat 9 with 69.00
- is at seat 10 with 82.03
Villain posts the large blind 1.00
- posts the small blind 0.50
-: --, --
Villain: --, --
Hero: Q♠, A♣
Pre-flop:
-: Fold
-: Call 1.00
-: Call 1.00
Hero: Raise 5.00
Villain: Call 5.00
-: Call 5.00
-: Call 5.00
Flop (Board: Q♣, 2♥, 7♦):
Villain: Check
-: Check
-: Check
Hero: Bet 15.00
Villain: Call 15.00
Turn (Board: Q♣, 2♥, 7♦, 9♣):
Villain: Check
Hero: Bet 27.00
Villain: Call 27.00
River (Board: Q♣, 2♥, 7♦, 9♣, 6♦):
Villain: All in
Hero: ?
NL100 AQ i problemer?
du skal calle 75 ind i en pulje på 175. Og drawet bliver fukdført. En passiv villian går amok.
TPTK er sgu ikke nok for mig her. Folder.
Synes ellers du spiller hånden fint.
Tja, hvis du vidste, at Villain var TAG, er stilen god. Raise floppet mod LAG. Jeg caller
Løpenthin: Intet draw rammer da? Mega tørt flop, uden draws at all.
Yskhyr: Jeg havde Villain på en KQ, QJ eller lign. Jeg var mildest talt overrasket da jeg mødte et skub på river.
Ved senere lejligheder har jeg dog set Villain være ret så donket, så Q6, Q9, Q7 etc er helt sikkert hænder han er med på.
Mickey
Jeg smider her.
Venter at se 77 eller Q9s.
At bette ind i en på river, som har vist så meget styrke gør man ikke uden at slå tptk.
@løpenthin
Hvillket draw er det der bliver fuldført? 8-T der caller floppet med et backdoor gutshot?
Når du checker bag ham på turn får du en meget lettere beslutning da potten ikke er så stor ift stacksizes - du misser muligvis lidt value imod KQ/JQ, men det er klart opvejet af de gange du stacker ham når han har sets/to par etc
(Potkontrol - det er fullring!)
@mickey
Sorry så det som om der var et straight draw på floppet.
Men folder nu alligevel. Sikkert et slowplayet set eller to par.
Det der river stop''n''go er næsten altid en monster. Hvis han har lavet det med air, kan du altid tage hans døde penge senere ;)
Uden et donkey-read på villain ser jeg heller ingen grund til at bette turn, hvad Yshkyr allerede har argumenteret for.
Hmm, jeg har overvejet lidt check-bagved-turn potcontrol-sagen, og er ikke helt overbevist. Det er velkendt at villains på NL100 betaler dyrt med TPanyK, og jeg tror faktisk, man mister meget value, hvis man konsekvent vælger en potcontrol udvej på turn. Så gælder det selvfølgelig om at justere, når man rykker længere op, og modstanden bliver hårdere.
Omkring riverbettet, potodds: 68:172 eller ca. 1:2.5. Det er godt nok til mig - jeg caller.
- AB
@asger_b
villain er 125bbs og er så vidt vides ikke maniac, når hero better turn får han, som du selv påpeger, meget gode odds til et call på river.
Imo er det dog meget forkert at sætte sig selv op til at spille om stakken med TPTK, ligemeget hvilket limit du er på (I full ring cashgame - skal ikke udtale mig om sh)
Min "erfaring" fra lowlimit fullring er at det er præcis de her hænder som du taber på, SPECIELT hvis du caller river..
Self skal man ikke konsekvent vælge potkontrol, men uden draws og uden reads er det et helt klart check IMO