Villian er lettere ukendt.
Vælger en anden linje en 3bet PF.
Som spillet PF er dette så en fin linje resten af hånden?
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com
SB ($99.35)
Hero (BB) ($104)
UTG ($100)
Button ($150.40)
Preflop: Hero is BB with Q♥, A♦
[color=#666666]1 fold, [color=#CC3333]Button bets $3, [color=#666666]1 fold, Hero calls $2
Flop: ($6.50) A♣, 5♦, J♣ [color=#009B00](2 players)
Hero checks, [color=#CC3333]Button bets $5, Hero calls $5
Turn: ($16.50) 8♦ [color=#009B00](2 players)
Hero checks, [color=#CC3333]Button bets $12.50, Hero calls $12.50
River: ($41.50) 9♦ [color=#009B00](2 players)
Hero checks, [color=#CC3333]Button bets $25, Hero calls $25
Total pot: $91.50
NL100: AQ linjetjek
Ja nogenlunde std synes jeg, dog behøver du altså ikke kalde river hver gang, men kommer self an på dynamik og hvilken type spiller villain er.
Fold river. Han bluffer aldrig med den sizing, og han vb'er ikke dårligt readless.
fold river+1
NL100 gutterne valuebetter IKKE tyndt og 3barrelbluffer sjældent.
Kommer helt an på reads. Mod en standard NL100 spiller er du nok slået ret ofte som de andre er inde på...
Tak for svar.
Villian viste QT op og ramte sin turned Gutshot.
Er i øvrigt enig i at river må blive et fold.
Alle er enige om at det ikke give meget mening at begynde at CR'e her right?
Du kan også overveje at donke 3 streets for value. 8 og 9 er dog ikke de bedste kort.
Hvordan kan der være så mange posts uden nogen nævner 3b pf. Som spillet folder jeg river, men synes preflop er et 3bet mod unknown.
@rune
Hvad får du af at 3bette preflop? Hvis begge spillere ikke har nogle reads eller stats på hinanden, folder villian højst sandsynligt dårligere esser. Synes call er fint, dog helst når vi har position!
@rune
Fordi OP har skrevet at han har valgt en anden linje, og derfor har sagt indirekte at han er klar over vi 3-better tit.
@rnadal
Måske er han mere tilbøjelig til at folde dårligere esser, men der er stadig mange hænder han kalder med som er dårligere end vores, også selvom der ikke er noget dynamik. Plus det heller ikke gør noget så at få skabt noget dynamik istedet for at vente til vi har AA eller KK og 3-bette for første gang.
MichaelS +1
Check-shove river! :)
Villains betsizing på river ligner klart noget stærkt der går efter 'light' value på river (straight, to par, tre ens).
Jeg tror ofte han vil bette større med bluffs eller flushes.
Jørn
@Thyssen
For at reppe BDFD? Han folder næppe en straight til et C/Shove river? Tror du han mucker sets?
Jeg overvejede også CRAI på river bl.a. fordi vi har A♦, men jeg tror villains range for at bette river er ALT for stærk, og han folder garanteret ikke to par, hvilket han har en del kombinationer af.
Mja, den er måske lidt tynd fordi det er backdoor-flushen der rammer
check-shove river er superfræk, men ved sku bare ikke hvor tit den virker :) Det var også det første jeg tænkte, da jeg så tråden, men jeg er også en spazz som vil vinde alle pots. Vi får obv. ikke et fold fra Q10 her, og hvorvidt vi kan check-shove profitabelt her, er meget readbaseret. Altså nogle folk har ikke en b/f range på sådan et board her, da hans range indeholder mange stærke made hands
check shove river er virkelig skidt, du får sgu aldrig en nl 100player til at folde en straight i det spot.
ltc
Hans range består jo ikke kun af en straight.
Wow, der er sgu aldrig nogen der folder et set til c/rai på river når bagdørsfarven completer. Jeg ville være overrasket hvis han folder to par med Ax.
Generelt er jeg glad for at c/rai på river, men jeg synes ikke spottet er super til det.
Edit: principielt er det vel egentlig et OK bluff spot pga. hans bettingsize og fordi vi stort set altid har en eller anden form for showdown value - hovedsageligt Ax - som han sikkert ikke forventer at vi laver om til et bluff.
Der er dog bare den forskel på teori og praksis at folk ikke folder så ofte som man gerne vil have dem til :)