Er sgu' noget i tvivl om mit turn play i denne situation (passivitet), men mener dog stadig at det kan forsvares. Lad mig høre jeres vurdering.
Villain1: 44/6/6 og shortstack
Villain2: 29/12/3. Jeg har ikke set villain2 out of line og han folder meget ofte til flopbet. Jeg har stats på PAHUD der viser at meget høj frekvens af folding til cbet. Jeg betragter ham derfor som sane og forventer ikke noget fancy play. Jeg har 600 hænder på ham.
PF: Får kun givet den 5, men tror det er ok nu hvor villain1 er short og relativ passiv preflop.
Flop: standard cbet.
Turn: Jeg rammer to par men vælger at c/c med intention om at gøre det samme hvis river er blank og riverbet ikke er stort. Jeg kan kun se KQ som en mulighed for at få et call fra en dårligere hånd hvis jeg better mod denne villain. Villains flop call bekymrede mig en del og jeg vurderede at 66, TJ og AK meget bestemt var sandsynlig i villains snævre range.
River: c/c
- mrenglish123 sitting in seat 1 with $77.96
- villain1 sitting in seat 2 with $30.79
- Hero sitting in seat 3 with $100.00
- SilasT sitting in seat 4 with $42.49
- Villain2 sitting in seat 5 with $183.10 [Dealer]
- Gnisteren sitting in seat 6 with $92.74
Gnisteren posted the small blind - $0.50
mrenglish123 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Hero: Q♠, A♣
Villain1 raised - $2.00
Hero raised - $5.00
SilasT folded
Villain2 called - $5.00
Gnisteren folded
mrenglish123 folded
Villain1 called - $5.00
** Dealing the flop (pot 16,5): K♠, A♦, 6♣
Villain1 checked
Hero bet - $11.00
Villain2 called - $11.00
villain1 folded
** Dealing the turn (pot 38,5): Q♥
Hero checked
villain2 bet - $19.25
Hero called - $19.25
** Dealing the river (pot 77): 4♦
Hero checked
villain2 bet - $27.08
Hero called - $27.08
Edit: fejl i potstørrelser rettet.
NL100, AQ rammer to par, potcontro?
Ville han float med TJ et gutshot hvis han var sane.....
Du c-better og checker turn, villan kan sagten tror at han A er godt her, river er et ret nemt kald.
Jeg better også også turn......
Snoogy er inde på det rigtige.. Du er højst sandsynligt stadig foran på turn, så hvorfor ikke leade selv...?
For mit vedkommende er et lead hvertfald næsten altid det rigtige i dette spot og så har man muligheden for selv at kontrolle betsizes..
Synes faktisk egentlig meget godt om linjen minus preflop. Du underrepper din hånd helt vildt og får derfor fin value fra svage esser. Std.-linjen bør dog være at bette turn.
@snoogy
Du har ret, TJ er ikke så sandsynlig.
Ville en sane villain kalde PF med AJ og dårligere esser mod gayraise og reraise?
Jeg kan sagtens se et call med AXs og +ATo.
Jeg frygter kun 66 og går broke mod denne og AK hver gang mod en så aggressiv spiller.
Derudover er det en kæmpe fejl med dit lave pfr.
@Knudsen
Kæmpefejl og Kæmpefejl...... Det er en fejl, men en mindre en af slagsen.
Synes den største fejl er kun at kalde river - der skal raises, gerne all-in - han har hængt sig selv, og nu skal han slagtes.
Hvis han har A-K eller 6-6 så er det bare nhwp, og videre til næste hånd
@knudsen og øvrige
Et PF call med AXs og ATo er da bestemt en mulighed.
Et flop call til mit bet med AXs og ATo er også en mulighed.
Men er det muligt at få et call fra AXs og ATo ved et turn bet på 20ish med det board?
Som spillet har jeg svært ved at se hvilken hånd jeg er foran som vil calle et turn bet, når nu villain formodes at være sane og tænkende.
Jeg har selv spillet TAG, hvilket plejer at være i stil med 18/15/3, og jeg formoder derfor at villain2 ser mig som sådan.
Såfremt jeg byder igen på turn, hvad tror villain2 så jeg sidder med?
En sane villain ville sætte mig på en range som inkluderer AT+, QQ+.
Derfor mener jeg at jeg kun får et call af en bedre hånd.