NL100 - AQo

#1| 0

Villian i denne hånd har jeg kun set calle raises og har ikke set ham lave yderlige ting. Jeg har siddet ved bordet i 15 min, og jeg har c/r min nutflush + lavet 2 PF raises og efterfølgende taget potten på floppet.

Seat 2: ManCCCini ($119.20 in chips)
Seat 3: Asgaya ($128.65 in chips)
Seat 4: chico36 ($134.50 in chips)
Seat 8: kingboot ($87.05 in chips)
Seat 9: checknchase7 ($120.95 in chips)

A Q

ANTES/BLINDS
kingboot posts blind ($0.50), checknchase7 posts blind ($1).

PRE-FLOP
ManCCCini bets $5, Asgaya calls $5, chico36 folds, kingboot folds, checknchase7 folds.

FLOP [board cards 3,A,J
ManCCCini bets $10, Asgaya calls $10.

TURN [board cards 3,A,J,9
ManCCCini bets $20, Asgaya calls $20.

RIVER [board cards 3,A,J,9,Q
ManCCCini checks, Asgaya bets $13, ManCCCini calls $13.

Hvad siger i til denne linje? Går ikke ud fra river kan foldes her? Hvad har i Villian på? Alternativet for at undgå denne hånd er selvfølgelig fold PF. Hvor mange gør i øvrigt det?

15-05-2006 19:57 #2| 0

Synes ikke du gør noget forkert sådan set, havde sågar raiset hans riverbet et pænt stykke. Hvad tabte du til?

15-05-2006 20:11 #3| 0

Umiddelbart synes jeg, du giver den en anelse for meget både preflop og på floppet.

Turn veksler jeg mellem at checke og byde.

Fint river-check, selvfølgelig folder du ikke river med de potodds. Han viser busted rudertræk, svagt A eller to par mange gange her. Et river-raise får nok kun action af bedre hænder.

Hvis du igen så meget som overvejer at folde AQo 5-way, bør du give dig selv 150 stokkeslag.

15-05-2006 20:36 #4| 0
OP

@ Kspr

Lige et par kommentarer mere, så kommer der et resultat :)

@ Phearlezz

Folder ALDRIG river til sådan et bet. Det er noget andet hvis han skyder potten. Du skriver et busted draw better her. Det ville da være ekstremt dumt, at bette så lidt på et busted draw. Det ligner for mig som "Kom nu, call mig" . Kan han i denne situation have AJ?

15-05-2006 21:37 #5| 0
OP

Bump? Ingen andre?

15-05-2006 21:53 #6| 0

Ja, jeg vil mene han godt kan have AJ - baseret på det relativt beskedne read du har på ham.

15 minutter er ikke lang tid til at få et ordentligt read, men hvis han er typen, der sjældent selv raiser, kan han godt nøjes med at calle både flop og turn, selv om begge bør raises pga. draws.

333 er vel en mulighed samt evt AK, igen baseret på at han ikke er typen, der re-raiser pre-flop.

15-05-2006 22:39 #7| 0
OP

Tjaeh, det kunne han vel reelt også godt. Desværre vendte han JJ ! :(

15-05-2006 22:43 #8| 0

Jeg kan ikke se hvilken hånd der ikke reraiser dig på nogen street som du ikke slår, derfor leder jeg river for ~40$, dog er det et tough spot fordi du har bettet så stort; 4$ pf, 7$ flop, 16$ turn, ~30 river lyder bedre. Når du better så højt har han ikke så megen grund til at raise med en hånd som 33 eller jj da det er sandsynligt at potten er stor nok til at han kan få pengene ind på river.

Der er mange sandsynlige hænder som caller dig på river, AJ,AK,A9,A3,AQ osv
Raiser han river er det et relativt let fold da boardet er meget scary for ham hvis han ikke sidder med, AsKs, jj, 33 eller noget T8,kt stads

15-05-2006 22:48 #9| 0

"Alternativet for at undgå denne hånd er selvfølgelig fold PF. Hvor mange gør i øvrigt det?"

Det er 6max ik? Forhåbentlig ingen..

Linjen er fin imo. Tror der er begrænset value i at raise river, men det kommer an på modstanderen.

15-05-2006 23:14 #10| 0
OP

@ Yskhyr

Det er selvfølgelig read baseret om jeg smider riverbettet afsted. Men mente bare ikke det var rigtigt her? c/c river virkede for mig mest oplagt?!

@ Xizor

Faktisk 5-max. Overvejede heller ikke at folde her. Men det kunne godt være der var nogen der ville kommentere det! :) Men dejligt nok at høre det ser okay ud. Enig det med river situationen!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar