NL100 på Ongame, 6 handed
bibos gr er donk, men ikke særlig vigtig for denne hånd.
Villain, bananathief, har jeg ikke særlig mange 6-max hænder på. Han har spillet 28/26/9 over 110 hænder og 3bettet 8%. Jeg har ikke rigtigt givet ham action når han har spillet tilbage på mig. Jeg tror han er en ganske solid spiller.
Mit spørgsmål er om vi folder turn eller caller river?
Hand Information
$1 BB (6 handed).
Table Information
Seat 3: bananathief ($104.98) Big Blind
Seat 4: moo67 ($82.03)
Seat 5: jebio ($98.5)
Seat 6: hero ($106.1)
Seat 7: bibos gr ($59.29) Dealer
Seat 8: x_atma008 ($45.01) Small Blind
Dealt to hero
Preflop (Pot: $1.5)
moo67: FOLD
jebio: FOLD
hero: RAISE $3
bibos gr: CALL $3
x_atma008: FOLD
bananathief: CALL $2
Flop(Pot: $9.5)
bananathief: CHECK
hero: BET $7
bibos gr: FOLD
bananathief: CALL $7
Turn(Pot: $23.5)
bananathief: BET $18
hero: CALL $18
River(Pot: $59.5)
bananathief: BET $47
hero: ??
Han efterlader sig med små $30 efter sit bet
NL100: AQs 3way møder turn lead
Fold på turn virker helt i hampen.
Hans linje er godt nok fucked, ser oftere at folk c/c draws på flop for at lead turn, end jeg ser folk c/c made hands for at lead turn (kan imo som standard aldrig blive godt uanset hvad han har)
Jeg snapper helt sikkert river, det kan være han nogengange sløver ned med sets/2par pga 5'ern completer straight og tror der er decent chance for han bluffer missed FD eller noget andet weird shit. Vi skal trods alt heller ikke vinde særlig ofte før det +ev og ret værdifuld info at se, hvad han spiller sådan her
Enig i at hans linje er fucked. Men har efterhånden hørt et par gange eller 3, at når regs tager underlige linjer, er det for value.
Jeg er også på call, call, selvom jeg ikke er superglad for det på river. De gange vi er bagud tror jeg ret tit det er AT og måske TT. Men det er ikke rigtigt mange kombinationer, han bør sjældent spille dem sådan og vi får lidt potodds. Kunne godt forestille mig at sådan en halvdårlig reg sagtens kan have mange 1,2 og 3-gapper hjerter med en fisk i potten pf, som lige pludselig befinder sig på turn med 9h6h, 7h8h hvor han ikke kan c/c'e og så stress better.
Og hvis vi taber, så kan vi glæde os over at han tager den her linje, da du havde tabt det samme hvis han havde c/c, c/(c el r) som han burde, men du får lov at spare penge når du har luft, samt kan 2 og 3barrel bluffe ham mere fremover da hans c/c flop, c turn range er svag når han begynder at donke gode hænder på turn.
Nu kender jeg tilfældigvis ham der spillede hånden :)
Og ja som alle andre siger, skulle du have betalt. Det var busted FD.
Mine tanker om det: For at være ærlig ved jeg ikke hvorfor jeg ikke C/R floppet, havde måske gang i lidt for meget! Turn: leader for at få dig til at folde alt under Ax, med plan op at give op på river. Men da du timer næsten helt ud allerede på turn, beslutter jeg mig for at skyde river. Troede faktisk du var dårligere end Ax, noget Tx måske.
Brug det til hvad i vil, det er nok ikke en linie jeg vælger (ret tit) fremover♥
Men nu når jeg ligger kortene på bordet:)
Havde du så betalt hvis jeg havde C/R turn AI??
A♥10♥ der ikke ramte farven? ;-)
Peter_Kv11 skrev:
A♥10♥ der ikke ramte farven? ;-)
Haha.. Nej det var J9s
synes preflop er std med J9s med pos på donken.. Caller langt ned der med sc