Jeg blir nødt til at få noget feedback på denne hånd. Blev flamet efterfølgende i chatten for at calle river.
Havde et AI med villian i starten af sessionen for 100BBs med set i 22ere. Han raisede pf jeg callede i BB. Checkraiser flop. Han shover med J9s og har et flushdraw, som han klonker i billetten... Rimelig aggro fætter.
Han spiller 20/13/2 over 1000 hænder. Han 3better pf 5%.
Jeg har spillet tagish i sessionen.
Jeg er specielt interesseret i at høre, hvor mange der folder til riverbettet. Imo er et potbet mindre skræmmende end 2/3 eller 3/4 potbets?
Syntes I det er en okay linje at tage på flop og turn?
GAME #1145817342: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-09-02 13:26:21
Table Yttrium (No DP)
Seat 1: mvpp88 ($110.30 in chips)
Seat 3: RichieLawlor ($99.60 in chips)
Seat 5: Wolle911 ($106.90 in chips) DEALER
Seat 6: rollejunior ($570.70 in chips)
Seat 8: GDTMF ($326.60 in chips)
Seat 10: Donspunk ($100.00 in chips)
rollejunior: Post SB $0.50
GDTMF: Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to GDTMF A♣ Q♣
Donspunk: Fold
mvpp88: Fold
RichieLawlor: Fold
Wolle911: Raise (NF) $4.00
rollejunior: Raise (NF) $13.00
GDTMF: Call $12.00
Wolle911: Fold
*** FLOP *** 3♠ Q♦ 9♦ Pot 30$
rollejunior: Check
GDTMF: Check
*** TURN *** 2♣ Pot 30$
rollejunior: Bet $19.00
GDTMF: Call $19.00
*** RIVER *** 3♥. Pot 68$
rollejunior: Bet $68.00
GDTMF: Call $68.00??
NL100. AQs i RR, deep.
Helt sikkert rigtigt spillet, jeg ser det overhovedet ikke skræmmende at han better potten da det 99% ligner et bluff, især fra en TAG player
Jeg vælger at checke flop for potcontrol, da vi er over 300BBs dybe.. Men kommentarer til dette træk er også velkommen...
Mod en spiller som denne, frygter jeg et PSB mere end 2/3, 3/4.
Han ligner enten komplet luft eller QQ/99, mere QQ end 99.
I teori folder jeg, men i praksis er jeg en station og græde-kalder.
"Jeg blir nødt til at få noget feedback på denne hånd. Blev flamet efterfølgende i chatten for at calle river."
I så fald skulle jeg poste RIGTIG mange hænder - hvorfor høre efter en random NL100 spiller?
Hvis han kun 3better 5 % PF, så 3better han vel en meget snæver range, hvorfor jeg decideret hader PF! Men det er kun taget ud fra stats, hvis han er mere aggro i denne session, og der er en masse dynamik, så okay da.
Som spillet er det verdens nemmeste autocall på river med den historie I lader til at have, IMO.
Som mancini folder jeg PF.
Godt spillet postflop IMO
Kan godt li' checket på floppet. Specielt grundet fjendens smalle 3-bet frekvens og stackdybde.
Du er way in front/way behind, og med checket giver du fjenden mulighed for at bette luft (ala AK). Reelt er det fint at give frikort, da det kun er K, som vi ikke vil se...
Preflop er virkelig skidt.
That said synes jeg postflop er fint spillet.
Man kan også godt bette floppet for at induce et shove fra et draw.
Han er helt væk hvis han siger det var et dårligt rivercall.. du caller jo ikke preflop for at folde på det board der.
alle@
Ja preflop er nok ikke lige det smarteste move.. De begundelser jeg gav mig selv i øjeblikket hvor jeg caller pf er noget á la: vi er super dybe, hvis jeg kan ramme en stor hånd kan jeg muligvis stacke ham.. Der er zero chancer for at wolle squeezer med andet end QQ, KK og AA. Hans 4bet shove med medium FD giver gode implied odds..
Jeg ender selvfølgelig med at prøve at holde potten lille, da min hånd ikke tåler meget heat og jeg ved at han kan reraise light.. Er derfor ikke særlig vild med skulle bette floppet og calle AI..
Men tak for respons ind til videre..
Preflop er altså ikke så skidt. 5% er alligevel en rimelig bred 3-bet range, han 3-better en button opener og vi har position. Måske endda et 4-bet kan komme på tale her, men det er muligvis skidt med så dybe stacks. Jeg synes at du spiller den fint.
preflop caller jeg hellere med 67s i det her spot.
Som spillet caller jeg også river, at du checker flop betyder bare du skal være parrat til at calle bet på turn og river. Imo ingen ide i at calle turn for at folde til pot bet river i det du har checket turn for potkontrol.
Men kan så diskutere om du i stedet skal folde preflop eller hvordan ? Jeg gør det lidt forskelligt du har jo en mand mere bag dig som kan reriase. Hvis han caller som jeg ikke forstår han ikke gør sidder du rigtigt skidt i det. Så skal du bette flop pga mange draws og kommer nok til at spille en stor pot ude af possiton.. I dont like !! Tror ofte du bliver donket til et set i det spot her
Jeg synes heller ikke PF er skidt for 300bb, hvis hero kan slippe væk (hvilket det jo ligner) fra mediocre hands.
Faktisk synes jeg hele hånden er rigtig godt spillet - Jeg er enig i at tjekke bag på turn - Vi er ikke bange for at give et freecard til flushen (da han formodentlig better denne), og det er pretty much kun en K vi frygter på turn/river.
Jeg synes med din beskrivelse at du spiller hånden for max value, og jeg ser ham meget ofte have air på river, måske noget semiringe draw på turn.
Mickey
Tak for respons!
Villian viser AKo op og kan bruger laaang tid i chatten på at fortælle mig, hvor sick et call det var og at han havde mig på AQ hele vejen.. Jesus..