En fra PN forbarmede sig over mit downswing, og jeg er nu pt på en stakedeal - derfor NL100.
Jeg vil nok smide en del hænder op fra mine sessions, så jeg (vi) er sikre på jeg ikke er helt rusten på dette ædle level.
Villain har jeg ganske få hænder på (30) som siger noget ala 20/18/2.
Hero har spillet TAG
***** Hand History for Game 6104598326 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Thursday, June 28, 17:28:08 ET 2007
Table Table 131255 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 5
Seat 5: Razga ( $334.68 USD )
Seat 1: jannem222 ( $62.80 USD )
Seat 3: Oddball79 ( $175 USD )
Seat 6: utvekklo2 ( $32.60 USD )
Seat 2: kgbrounders9 ( $104.43 USD )
Razga posts small blind [$0.50 USD].
utvekklo2 posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Razga [ A♣ Q♣ ]
jannem222 calls [$1 USD]
kgbrounders9 folds.
Oddball79 raises [$5 USD]
Razga calls [$4.50 USD]
utvekklo2 folds.
jannem222 calls [$4 USD]
** Dealing Flop ** [ T♠, K♥, A♦ ]
Razga checks.
jannem222 checks.
Oddball79 bets [$11 USD]
Razga raises [$40 USD]
jannem222 folds.
Oddball79 calls [$29 USD]
** Dealing Turn ** [ 9♣ ]
Razga checks.
Oddball79 bets [$70 USD]
Razga folds???
Hva siger folket?
Renak preflop?
NL100: AQs rammer A
synes repoppe pf er lige til højre skøjten. Hans range er alt for stor her og er sgu ikke alt for vild med at spille alt meget mere med hånden :/
Jeg reraiser ligeledes preflop, som spillet check raiser jeg ikke, jeg check caller eller leader.
Som spillet et muck.
Mickey
Reraiser også preflop x 3-4. Leader flop, og drysser til hans bet på turn.
Jeg er indifferent om hvad du gør preflop. Gør hvad du føler i situationen i forhold til bordets dynamik.
Resten spiller jeg som Mickey.
Lead, vi bliver nødt til at have noget info, inden det bliver alt for dyrt for os.
Lead floppet eller c/c og check/fold turn. Det eneste vi slaar er AJ og villain skal godt nok vaere aggro for at bette den paa turn (og det er oddball ikke)
EDIT: Og reraise PF til $15
EDIT2: Du maa aldrig reraise det flop der med AQ.
At c/c mod semipassive spillere er da noget af de skæveste jeg længe har hørt. Størstedelen af de hænder vi har crushet får freeroll og de hænder villian better vil mange gange have os slået.
Raiser preflop, men tager jeg et flop af vælger jeg 100% at leade og folde til et raise.
Betaler han flop, checker jeg turn(folder hvis han better) og checker igen på river.
Dem som ikke er på et repop her kan jeg simpelthen ikke forstå. Prøv at overvej hvir 117 gange sværere hånden bliver at spille, når vi blot har flatcallet preflop.
Razga
Jeg reraiser preflop, på floppet er jeg helt med på et C/C - Alt andet er en forbrydelse.
Løpenthin
Vores hånd er slet ikke stærk nok til et C/R, og vi har endda showdownvalue så hvorfor lave vores hånd om til et bluff? At hånden muligvis bliver nemmere at spille opvejer overhovedet ikke det faktum at INGEN hænder vi slår caller vores C/R.
Som spillet drysser jeg.
Lead er optimalt, fordi vi på den måde får vendt os til at være agressor og afhængig af reads kan vi fornuftigvis sagtens sende et bet afsted til på turn og forvente at blive callet af alle par og hulbananskombis(de donker den altså maks). Nu hvor jeg sidder og tænker over det(man ser mange calls på partys nl100) tror jeg faktisk man mister sygeligt meget value ved ikke at bette turn også. KQ,KJ,AJ bliver meget, meget sjældent foldet.
Blanker river har vi et check.
Jeg har på intet tidspunkt argumenteret for et c/r.
c/c er en skrækkelig linje mod passive chasende fisk.
Ah ja, jeg troede du ville C/R. Jamen jeg er også med på et lead, troede valget stod mellem C/R eller C/C.