Villain er 15/13/2.2 og 3better 5% fra BTN. /800 hænder, fleste datamined.
Jeg ved godt AQs ikke spiller super godt OOP i 3bettet pot og da det desuden må være dårligt at 4bette preflop mod den range hælder jeg mest til et fold når jeg ikke vil 4bette.
Jeg vil derimod gerne have lidt respons på postflop spillet.
Når vi nu rammer TP har vi 62% mod hans samlede range på 5%.
Da han checker bag på turn forsøger jeg at blockbette river.
Hans WTSD er 30 og W$SD er 46. Han lader til at være tabende.
Jeg er TAGish og mener ikke at være blevet taget i noget spas i denne session.
POSTFLOP READS:
- Han potcontroller helt vildt mod mig.
Jeg CC hans BTN open med KJ og han checked et AQ6tt bord bag med AT. På turn kom T og jeg stak pot ud og han callede med 2par og callede også en blank river med ca potsize bet.
- Han har 3bettet TT før fra SB mod en svag spiller der callede. FLOP J34tt og han leader og donken caller. TURN Q i farve, ch/ch og på river 5 skyder han potsize som bliver callet af donken med KJ.
SB ($35.90)
BB ($99.10)
UTG ($68.80)
Hero ($146)
BTN ($107)
Dealt to Hero A♦ Q♦
fold, Hero raises to $3, BTN raises to $9, fold, fold, Hero calls $6
FLOP ($19.50) 8♣ J♥ A♠
Hero checks, BTN bets $16, Hero calls $16
TURN ($51.50) 8♣ J♥ A♠ 9♠
Hero checks, BTN checks
RIVER ($51.50) 8♣ J♥ A♠ 9♠ 5♦
Hero bets $15, BTN raises to $60, Hero folds
NL100 AQs rammer TP i 3bettet OOP
Jeg CR ham på flop, for at få en ide om, hvad han har. Han continuationbetter det flop med alle hænder, så du er helt blank på, hvad han kan have. Desuden har han 3-bettet fra knappen, og det gør han nok med en meget bred range.
Efter et CR flop, better jeg turn ud i ham, hvis han har callet flop. Raiser han, folder jeg.
Caller han, check folder jeg river.
Bet ud på floppet. Raiser han dig, caller du og checker turn. Better han på turn, så ved du, at du er slået, eller er oppe imod samme hånd.
Det eneste der giver meining på riveren er, at han er blevet utrolig heldig, at ramme to par med A5 eller set med 55. Men iflg. hans stats, så virker han ikke som typen, der raiser med A5 eller 55 preflop.
Den eneste grund til, at jeg tror han raiser dig på river, er fordi, at han kan se hvilket weak bet du laver. Han har muligvis AK eller AQ da han checker turn. Hvis du bettede 26$ på river, så ville han kun calle, og vise AK eller AQ.
@Tassadar
Nok den værste analyse jeg længe har set.
@Op
Som du selv er inde på er du oppe mod en utrolig tight fætter, som virker til at være svær at presse penge ud af postflop. Har intet imod preflop,flop og turn, men jeg stikker altså ikke ud på river(Eller jo, men så er det ikke med den betsize). Du har selv lige nævnt hvordan han pottede river med TT på QJQxx board, så jeg checker den til ham i håb om han valueowner sig selv med KK/QQ.
Selvom det er tyndt, så kunne jeg bedre lide, hvis du benyttede den betsize for at induce et bluff selvom det mod netop denne dude måske ikke er optimal.
-Chris
@ Tassader
Problemet med din analyse er, at den er umulig at føre ud i praksis grundet pottens størrelse. Det er 3bettet pot.
@ KOP
Problemet med dit riverbet er, at du ligner sindssygt meget et blockbet. Den generelle problemstilling med din betsizing er følgende:
- Du giver dårlige hænder muligheden for at raise dig ud af potten.
- Du mister value fra Ax hænder - Du kan score yderlige 10-15 bbs ud ved at bette højere
- Du bluffer aldrig river her.
Jeg c/c river.
Misser vi ikke value fra KK og QQ ved at checke river?
Tought spot på river, synes dog 15 er for lavt og ligger sig meget op af et kæmpe inducing bet, hvilket du jo ikke vil ligne i denne hånd ;)
Jeg siger 22-28 på river og folder til et raise any day, da villain ikke virker som en der ryger ud i sjov mod dig overhovedet, og han har dig altid slået på river givet han raiser.
Et som jeg glemte at tilfølge til min rapport ovenfor er, at Villian muligvis har turnet et flush draw, misser den på river, ser du at svag, og raiser dig.
Vi kan hurtigt være enige om, at det check som Villian laver på turn er et meget svagt spil.
+1 Madsr
Floppet var ikke specielt drawy og villains range er ret snæver, så sjældent et draw her. Derfor lead noget større som f.eks 27-29 stykker og få value fra dårligere hænder, villain har åbentlyst et leak ved showdowns.
Hvis du alligevel har tænkt dig at c/c river, så bet ud og få value fra de hænder som villain ikke vil bette men alligevel calle med. Hænder som slår dig og som han skyder på river taber du ikke mere på ved at du skyder river eftersom du jo vil c/c normalt riverbet.
Ved selv at byde får du derudover også indflydelse på riverbettets størrelse.
Jeg folder dog til rivershove fra denne villain.
@ sakii
Altså du mener lead river ikke flop eller hva?