Jeg er meget interesseret i at vide, hvordan denne hånd her er spillet? Jeg søger noget konstruktivt kritik..
Hånden er ikke std for mit vedkommen, men jeg prøver at mixe mit spil op når jeg føler jeg har overskudet til det..
villain er : 352 - 17/13/7,2
Seat 1: x($75.92)
Seat 2: x($259.95)
Seat 3: Hero ($126.80)
Seat 4: x($210.41)
Seat 5: Villain ($253.68)
Hero posts the big blind of $1.00
x posts the small blind of $0.50
x is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [A♥ T♦
modster72 folds
Villain raises $3.50
x folds
x folds
Hero calls $3.50
*** FLOP *** [T♣ 9♦ 4♦ - 7
Hero checks
Villain bets $5.62
Hero raises $15.00
Villain calls $15.00
*** TURN *** [T♣ 9♦ 4♦] [J♠] - 37
Hero bets $18.75
Villain calls $18.75
*** RIVER *** [T♣ 9♦ 4♦ J♠ [A♦] - 74,5
Hero checks
Villain bets $66.00
Hero calls $66.00
Nl100 AT Comments?
Preflop kan jeg ikke lide. Raise eller fold imho, syntes at det er trist at spille ATo oop godt være det bare er mig.
Flop raiser jeg nok til 20-22 grundet 7$ i pre og at jeg på ingen måde har lyst til at se turn.
Turn højere bet du gør det så lavt at du tigger ham om at kalde på any draw.
River check folder jeg som regelt nok bare. Men kommer dog aldrig til den uden at han har betalt en fandens masse mere : P
Preflop er virkelig skidt. Mod en nit villain, som vi formoder er en decent spiller, skal ATo smides OOP. Mod donks, LAGs, osv kan den spilles, ikke mod ham her.
Som de andre: Fold preflop - SM said why.
Jeg er ikke vild med at c/r det flop - hvad forventer du caller, som vi slår? C/C den her og reevaluer turn.
Nu er du nået til river, og jeg caller her.
Hejsa,
Jeg folder preflop - mainly grundet hans stats. Alternativt hvis han raiser meget fra knappen, så renakker jeg ham preflop. Caller ALDRIG.
Som spillet så check/caller jeg bare floppet, og ser hvad der sker på turn. Ingen grund til at bygge en pot OOP - hold den nede og se om du kan komme billigt til Showdown.
Som spillet tja tjo sgu svært - men jeg finder nok et call frem.