Seat 1: Villian1 ($99.65 in chips)
Seat 2: Villian2 ($125.50 in chips)
Seat 3: Beast ($163.60 in chips)
Seat 4: Villian3 ($53.45 in chips)
Seat 5: HERO ($198.70 in chips)
Seat 6: Villian4 ($171.55 in chips)
Villian3: posts small blind $0.50
HERO: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [5s 5h]
Villian4: calls $1
Villian1: folds
Villian2: folds
Beast: raises $4 to $5
Villian3: folds
HERO: calls $4
Villian4: folds
*** FLOP *** [3c 7d 5c]
HERO: checks
Beast: bets $7
HERO: raises $13 to $20
Beast: raises $30 to $50
HERO: raises $143.70 to $193.70 and is all-in
Beast: calls $108.60 and is all-in
Uncalled bet ($35.10) returned to johandk
*** TURN *** [3c 7d 5c] [4c]
*** RIVER *** [3c 7d 5c 4c] [Ks]
*** SHOW DOWN ***
HERO: shows [5s 5h] (three of a kind, Fives)
Beast: shows [7h 7s] (three of a kind, Sevens)
Beast collected $325.70 from pot
Puh - nu har jeg brug for en pause :( Nu var jeg virkelig på vej til monstertilt på den....
Kunne den være spillet anderledes?
[NL100] Av av av - nasty setup
Nej :]
Måske lidt mere på floppet, men self går vi broke her.
Surt!
Nogen speciel årsag til at du ikke stikker ud på floppet?
---
www.bimbampoker.wordpress.com
Well - raiser aldrig små pp (under 88) UTG og UTG+1 - det er muligvis et leak i min "opdragelse"
@BimBam
Overvejede det faktisk. Men havde sat ham på AA, KK, QQ - han var virkelig en tør fyr - så regnede med et raise fra ham på floppet
Forstod ikke din kommentar efter min?
Hvis han er så tør, går han så broke med QQ-AA på floppet?
@nothing878
Han havde spillet få hænder.... derfor satte jeg ham på et rimelig monsterhånd når han raiser til 5 (std raisesize på bordet var cirke 3-3,5).
Preflop satte jeg ham på AK,AQ,AA,KK,QQ og muligvis en JJ eller AJs - den vil enhver sane spiller cbet på floppet - derfor checket. Ville egentlig gerne hive potten ned på floppet - da AKs, AQs og AJs kunne give noget nasty på turn+river - derfor raise til 20 for at sætte et evt. flushdraw under pres.
Da han raiser min CR til 50 sætter jeg ham udelukkende på AA,KK eller QQ - derfor et easy AI (man kunne dog argumentere for reraise - men tvivler på det havde ændret situationen) imo.
@nothing878
Og fik vidst aldrig svaret på dit spørgsmål. Ja - tror han var broke med AA,KK,QQ på floppet. Det er et rimeligt udfarligt flop med mindre han selvf. specifikt sætter mig på et lille pp.
Jeg havde nok egentlig stukket ud på floppet. Især med den range du sætter ham på, og den måde du beskriver ham på - ikke at det havde ændret noget som helst. Et check bag med en scary turn vil være nitte - og han raiser nok QQ-AA på det flop.
Men bare UL.