Nhlscorer er regular. Jeg har ham til 31/24/3.2 med 3bet% på 11,5
Vercetti er en 21/3 passiv dårlig spiller
HERO ses formodentlig som 27/23
Jeg vi har ikke clashet før.
Seat 10: nilcci ( $107.60 USD )
Seat 3: Vercetti 85 ( $125.15 USD )
Seat 5: sfogrif ( $120.65 USD )
Seat 6: HERO ( $98.50 USD )
Seat 7: Nhlscorer ( $127.00 USD )
nilcci posts small blind [$0.50 USD].
Vercetti 85 posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q♥ A♥ ]
sfogrif folds
HERO raises [$3.00 USD]
Nhlscorer calls [$3.00 USD]
nilcci folds
Vercetti 85 calls [$2.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♣, J♣, K♥ ] POT: 9,5$
Vercetti 85 checks
HERO bets [$7.00 USD]
Nhlscorer calls [$7.00 USD]
Vercetti 85 folds
** Dealing Turn ** [ 8♣ ] POT: 23,5$
HERO?
Effektive stacksizes: 88,5$
Umiddelbart tror jeg villain ville raise floppet med T♣9♣ og Q♣T♣, men han flatter sikkert 6♣7♣ og K♣x♣.
Jeg tror næppe det er profitabelt udelukkende at skyde turn her, men kan vi skyde turn og følge op alle rivers (med undtagelse af K og J)?
Hvad tænker i, hvis i skyder og river slår ♣?
NL100: barrelspot3 AQs
Turn ændrer ikke så meget i forhold til villains hånd, han har meget ofte en marginal hånd som TPGK/mellempar.
Hverken vores pot-equity eller FE er speciel høj i dette spot.
Konklusionen herfra må være, at jeg ikke skyder 3 barrels oop i dette spot.
- cbetter du?
"han har meget ofte en marginal hånd som TPGK/mellempar"
- Skal han så ikke have heat med 3 barrels?
Jeg tror ikke jeg c-better det board her 3 vejs og ude af position imod en af villains. Det rammer deres range ret godt, og vi skal tit ud i noget gætværk på turn, da vi bliver kaldt på det flop her mega ofte. Vi har ganske vist gutter og bagdørs, men synes bare det bliver for stenern. Muligt jeg tager fejl:)
Jeg synes det ligner et oplagt barrel spot.
Jeg forventer at Villain raiser KJ og 55 på floppet sammen med en stor del af de draws han må have: ATcc, AQcc, T9cc, QTcc, etc.
Det mindsker Villains stærke hænder til nogenlunde 76cc, KTcc samt KQcc.
Derimod har han sick mange hænder der enten folder turn eller river.
@Djowgern
Det gør villain nødvendigvis ikke. Er selv havnet i fælden flere gange fordi jeg havde den antagelse. Men måske min kommentar er lidt farvet af, at jeg selv har set villain slowplaye sets i 3-vejs potter på våde boards.
Nej enig i at han selvfølgelig ikke gør det med en frekvens på 100%, men sandsynligheden for at han vil raise made hands er ret høj grundet omstændighederne i hånden.
Tror også jeg barreller her, da vi nemt kan reppe en stærk hånd (AK, KJ, sets, flush)på det bord, samt at han ikke er stærk når han ikke raiser dette drawy flop. Jeg c/f dog nok en ♣ på river, da han nemt kan calle turn med A♣J, Q♣J, K♣x, som nok alle betaler river.
I dine andre posts, synes jeg du har valgt nogle gode spots, men det her er ikke super imo. Jeg forventer, at villain har en del høje farvetræk i sin range, fordi han obv. ikke vil få fisken til at folde noget på floppet, fordi hans implied odds stiger markant, hvis han får fisken med i hånden. Flop c-bet er fint, synes jeg, fordi du har pos. på fisken.
Der er en del uenighed omkring den hånd her, og jeg kan ikke selv rigtig finde ud af, hvad jeg synes. Jeg tror dog SS har ret i, at villain nok oftere caller sine multidraws for at lukke mand nummer 3 ind i potten, hvilket gør en turnbarrel ret elendig.
Det skal dog siges, at Vercetti slet ikke er nogen fisk, som smider penge i nakken af folk - tværtimod. Han ser en del flops og folder derefter. Han er nitty.
Men hvis potten var HU mod Nhlscorer, så havde vi vel været parat til at skyde 3 gange HVER gang?