Nl100 6m.
Villain1, villain2 og jeg har været oppe at toppes flere gange. Dynamikken preflop har været heftig, især omkring blinds. Der er blevet 3bettet meget, men ikke 4bettet ret meget.
Effektive stacks er 110.
Vi har alle spillet noget semiLAGish spil. Villain 1 er dygtig, villain 2 er ikke dum, men alt for overaggro.
Foldet til villain1, som siger 4 dollars fra knappen, villain2 siger hurtigt 14 fra SB. Jeg ser ned i AQs og siger 52 fra BB.
Like eller dislike?
Hvad er min range for at 4bette her (og er et push bedre?)? Hvad er min range for et call - hvis vi nogensinde caller her?
Nl100 battle of the blinds.
dislike helt klart. Du kan ikke raise med 110eff stacks. Hvis du vil noget skal du skubbe :)
ChrisJ
ChrisJ: Hvorfor er et skub bedre end et 4bet? :)
Andre der har kommentarer?
Det ser fint nok ud. I realiteten er det ligemeget om du skubber eller siger 52 da de vil skubbe eller folde, og da du er nødt til at calle et skub. Jeg tror bare jeg ville skubbe.
"I realiteten er det ligemeget om du skubber eller siger 52" er jeg ikke helt enig i, jeg mener der er en lille forskel. Men jeg vil gerne høre flere kommentarer - der må være nogle flere der har noget at sige - så kedelig er hånden heller ikke imo.
I glemmer forøvrigt helt: "Hvad er min range for at 4bette her (og er et push bedre?)? Hvad er min range for et call - hvis vi nogensinde caller her?"
Hvilket er interessant synes jeg.
I et spil hvor dynamikken har været heftig som her, kunne jeg godt forestille mig, at SB som er overaggro kunne finde på at skubbe resten ind med air eller måske noget AJ/AT agtigt engang i mellem.
BUMP, ingen overhovedet der har noget at bidrage med????????????????
Sørgeligt
Hvis du ønsker villain2 skal skubbe med luft, er det ganske fornuftigt spillet.
Synes det er ser rigtig fornuftigt ud.
Jeg selv er nok en for stor pussy til at 4bette her..
Hvis du ønsker villain2 skal skubbe med luft, er det ganske fornuftigt spillet.
Synes det er ser rigtig fornuftigt ud.
Som du beskriver har villain2 været lidt for overagro, så det er jo lidt at stikke til ham med det bet, og så kan han meget vel skubbe med en masse forskellige hænder, hvor du meget nemt kan have ham domineret..
Jeg selv er nok en for stor pussy til at 4bette her..
EDIT: Jeg villle nok selv ha' skubbet den..
"I et spil hvor dynamikken har været heftig som her, kunne jeg godt forestille mig, at SB som er overaggro kunne finde på at skubbe resten ind med air eller måske noget AJ/AT agtigt engang i mellem."
Folk, der med den aktion skubber den slags hænder, når de ved at selvom du har anytwo og de kunne vise AA op, så ville du calle anyway - de caller også med dem.
Dit raise til 52 er et skub - intet bliver foldet senere hverken pre eller post.