pokerFotr er reg, men stats er ikke dukket frem endnu, så ukendt reg. Mindes ikke noget specielt ved ham, så har sikkert ikke clashet mange pots med ham.
Hero er 24/20
Japsoldier er velkendt 50/10 donk på NL100. Det formoder jeg reggen også ved.
NL100
Seat 7 is the button
Seat 3: SailorJerryy ( $111.23 USD )
Seat 5: japsoldier ( $190.81 USD )
Seat 6: Sara1982 ( $26.59 USD )
Seat 7: SquashPro1 ( $225.60 USD )
Seat 8: Hero ( $117.65 USD )
Seat 9: pokerFotr ( $164.66 USD )
Hero posts small blind [$0.50 USD].
pokerFotr posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ X X ]
SailorJerryy folds
japsoldier calls [$1.00 USD]
Sara1982 folds
SquashPro1 folds
Hero raises [$4.50 USD]
pokerFotr calls [$4.00 USD]
japsoldier folds
** Dealing Flop ** [ J♠, 3♣, T♥ ] pot 11
Hero bets [$8.50 USD]
pokerFotr calls [$8.50 USD]
** Dealing Turn ** [ 4♥ ] pot 28
Hero bets [$20.00 USD]
pokerFotr calls [$20.00 USD]
** Dealing River ** [ 5♠ ] pot 68
Hero checks
pokerFotr bets [$48.00 USD]
Nu checker jeg i spottet, men kunne godt tænke mig at høre hvad folk VB river, har i nogen b/f range?
Når vi checker, har vi så en call range?
NL100 - Bet/call range på river
Over mit limit men interesant :-)
Mine tanker...
Det er vel pænt svært at svare på når vi intet ved om posflop tendencer.
River. Vbet 2 pair, sets, AJ.
AJ,J10,33,44. Tror godt vi kan betfolde allesammen uden reads, hvis han kommer over toppen på river.
1010,JJ er bet call.
Jeg har ikke en check/call range på river mod en relativt ukendt her.
Umiddelbart ligner han en der gerne vil billigt til SD men når han så better hvad er det så han forventer du kan calle med, der er nemlig ikke ret meget du ikke selv better for value ?
Noget nær det eneste du slår er 89,KQ + enkelte J♥x♥. så bliver spørgsmålet om han..
1. Har dem i sin preflop range ? ( måske nogen men ikke alle comboer. Han bør 3B nogen af dem da han ved du isoer fisken ret bredt)
2. Om han betaler 2 tunge bets på flop og turn for at chase med dem ?
Det tror jeg ikke han gør. Ofte vil han raise dem ivertfald KQ, og når vi så ikke tror han har ret mange 89, så bliver det sgu lidt svært at se hvad det er han har på river som vi slår.
Men det er klart at har vi mere dynamik og read på ham + vi har en bedre ide om hvordan han ser os. kan meget af det ændre sig. Så ovenstående er udfra et sysnpunkt om at vi tror han er sane men ellers ikke har meget ide om ham.
Jeg synes det er svært at snakke om, det afhænger jo af diverse frekvenser.
Et godt bud bare sådan lige fra toppen af mit hoved, vurderet ud fra mine egne frekvenser, må være noget ala KK+.
Som udgangspunkt har jeg ikke en check/call range her, og jeg tror kun vi bør have det som en del af en exploitive strategi. F.eks. hvis villain dobbelt floater alt for bredt, eller VB'er any J men folder til en 3barrel etc (dno om det nogen sinde kan findes, men you get the point).
Bah, somm Wlath, for mange ukendte faktorer til at give rigtig god feedback.
Vigtigt er nok at huske, at villains range nok er en tand bredere end normalt, da han forventer at fisken caller pre. Med den info der er givet, har jeg nok ikke meget af en bet-call range, da jeg formentlig kun better bluffs og c-c/c-r river m mine value hænder, men det afhænger af om han er typen der bluffer river ofte. C-c er nok ca alle Jx, måske også Tx, men det er nok lige tyndt nok
Så bunden af vores VBrange river er KK? Så VBer vi ikke QQ/AJ/KJ her vs ukendt reg?
No, bunden af min bet-call range her er KK. Var det ikke det du spurgte om?
KJ+ er nok en fin valuebet range, bare husk at bluff derefter.
Ja det jeg spurgte efter Walth. Men også om vi så har en b/f range når vi er lige lidt dybere end 100bb deep.
Ja jeg har lige siddet og talt bluff/VB kombier. Og sådan hurtig udregning har vi, hvis vi tager KJ med i VB rangen, så har vi 2x så mange VBs som vi har bluffs. Så ja vi har også en del bluff muligheder som vi self udnytter ;)