Nu vil jeg også lige prøve den der nye fikse HH-converter. Det skal nok gå galt. Hånden nedenfor er nok ikke vildt interessant, men det var bare lige en, jeg fandt hurtigt.
Villain er en dårlig semi-reg, der over 100 hænder spiller 49/30/2.2. Han kan godt lide at lægge tryk på, men gør det tilsyneladende på de forkerte tidspunkter. Han folder 60% til cbets - 3/5. Jeg har ikke clashet med ham før denne hånd.
Mit eget image bør være ret så rent i hans øjne, hvis han da tænker over den slags. Det kan jeg ikke lige finde ud af tbh.
Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre på lige netop dén river der. Hvilken betsize finder I frem? Mod den givne villain kan jeg bedst li' at size lavt og få value fra hans mere eller mere svage range - i hvert fald set i lyset af, hvordan han formodentlig vurderer river-A'et.
Edit: Sizer folk betragteligt højere på flop og turn?
---
Hand Information
- 0.50/1 BB (6 handed)
Table Information
Seat 1: player1 ($106) Dealer
Seat 2: player2 ($99) Small Blind
Seat 3: player3 ($66.99) Big Blind
Seat 4: player4 ($209.72)
Seat 6: hero ($102.2)
Seat 8: player8 ($148.48)
Dealt to hero
Preflop (Pot: $1.5)
player4: FOLD
hero: RAISE $3.5
player8: FOLD
player1: CALL $3.5
player2: FOLD
player3: CALL $2.5
Flop (Pot: $11)
player3: CHECK
hero: BET $7
player1: CALL $7
player3: FOLD
Turn (Pot: $25)
hero: BET $16
player1: CALL $16
River (Pot: $57)
hero: ?
[replay]116[/replay]
---
Att. PN-folk:
Kan I på en eller anden måde gøre det muligt at få stats med i jeres HH-converter? Altså, ligesom det kan gøres i HEM f.eks.
NL100 - Betsize w/ set @ A-river
Jeg shover hver gang her. Byder nok 9 på flop og 21 på turn.
Edit: Alle draws failer, så han burde være klar over, at vi shover en halvdårlig range her. Tror faktisk selv jeg shover TJ. Han kan også nemt have et random draw med et es på siden, fx. AT.
Dårlig semi-reg / 49/30/2.2. Synes mere det ligner en retardo.
Betsizes som SaffronHill forslår lyder bedre.
Mod en semi dårlig reg :
Som spillet kan jeg ikke lide dit rivershover, du ligner præcis det du er, mega stræk.
Et river bluff ville ofte have det formål, at få svage made hands til at fold og ikke
selv blive bluffet, her er 1/2 potbet fint, måske endda mindre.
Du skal have dit valuebet på samme size. (villain kan ikke have en stærk hånd her)
C/R river er heller ikke helt skidt.
Du skal jo ikke tænke på balance osv. mod denne type.
Hvis Han er så svag på floppet (fold flop c-bet 60%) ligger han sikkert sit tryk
på senere streets.
Da han ofte har et busted draw og næsten aldrig en stærk made hand bliver C/R et
godt alternativ.
Mod retardo (hvilket han sikkert er)
Rivershove ♥. Elsker dit spil.