Villain er 24/15/1,79 over 171 hænder og har en Att. To Steal Blinds på 37%! Jeg beslutter derfor at beskytte min small blind med et 3-bet preflop, som jeg desværre for et call på. Rammer imidlertid floppet rimelig godt, og bliver derfor i tvivl om hvorvidt jeg bør calle villains push?!
Game #5649759574: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2007/09/23 - 17:39:05 (UK)
Table "Alexandrinus" Seat 3 is the button.
Seat 1: fishing_p ($137 in chips)
Seat 2: skoett ($64.70 in chips)
Seat 3: Villain ($110 in chips)
Seat 5: Hero ($102.10 in chips)
Seat 6: _yakutza_ ($104 in chips)
Hero: posts small blind $0.50
_yakutza_: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [7♠ 8♠]
fishing_p: folds
skoett: folds
Villain: raises to $4
Hero: raises to $14
_yakutza_: folds
Villain: calls $10
----- FLOP ----- [7♦ 6♣ 2♠]
Hero: bets $20
Villain: raises to $96 and is all-in
Hero: ???
EDIT: Rettet Vp$ip! Sorry at mit første indlæg skulle indeholde sådan en fejl :S..
NL100 - Blind defense - tough spot!
Jeg tror det er et let fold. Men de stats der er decideret underlige.. Så han folder stort set ALLE hænder hvor han ikke er CO eller Button? hm
Jeg foretrækker et C/C på floppet.
Jeg mucker til hans AI medmindre han spiller vanvittigt aggressivt postflop.
Kunne egentlig godt tænke mig at høre hvilke tanker I gør jer om en spiller med en Att. To Steal Blinds på 37% umiddelbart til højre for jer?
Pga den høje raise% må hans handrange være meget bred og han kan vel i princippet openraise hermed any two hvorfor man fra tid til en anden vel godt kan forsvare at 3-bette ham med ren luft for at vise man er villig til at forsvare sine blinds?
Men ja som sagt, hvad er jeres tanker omkring denne type spiller?
Jeg kan godt lide dit 3-bet. Jeg afprøver dog altid, om jeg ikke kan restjæle en anelse billigere. Hvis du kun reraiser til 12-13, smider mange af disse lateposition lags stadig deres rags.
Ser fint ud, fold til hans push på floppet. Fint at defende blinds, men accepter, når han så kraftigt fortæller dig, at han har en hånd.
fint, fold.