Er meget lidt stolt af mit spil i den her hånd, så skyd mig gerne ned. I deserve it.
Har ikke stats på, men på sidste beslutning går jeg ind og finder ham manuelt...
Her har jeg ham som ret stor NIT, men kun over 36 hands, så ved ikke hvor relevant det er, men stats kommer her.
15/12/3..
3-bet på 9% (1/11)
W$@SD 100% (1/1)
Jeg selv ses vel som TAG.
Hvordan spiller vi den her hånd bedst?
** Spil-id 2866832609 starter - 2009-10-01 00:05:09
** Aizkraukle [Hold'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Rigtige penge
DonSoprano på plads nr. 1 med 116.68[Sidder over]
Fornjot på plads nr. 2 med 94.54
skod83 på plads nr. 3 med 261.47
newasteroid på plads nr. 4 med 0.00
Mr_Moore på plads nr. 5 med 188.54
doegel på plads nr. 6 med 159.66[Dealer]
Fornjot indbetalte small blind - 0.50
skod83 indbetalte big blind - 1.00
** Giver kort til skod83: 10♥, 9♥
Mr_Moore raisede til 4.00
doegel callede - 4.00
Fornjot foldede
skod83 callede - 4.00
** Giver floppet: 10♦, K♣, 9♣ POT: 12,5
skod83 bet - 8.00
Mr_Moore raisede til 28.00
doegel foldede
skod83 raisede til 48.00
Mr_Moore gik all-in for 156.54
NL100 Buttom2 deep på drawy board
Lige OT!
Beta29 er landet på pokertracker.com.. Ser ud til at funke:)
SiFFer
Bahhhh jeg er sgu lost her. Aner faktisk ikke, hvad der er det bedste play. Men at gå død for næsten 200bb's i en singleraised pot med bund 2 par er i hvert fald ikke ret snedigt readless:S
Jeg hader hader hader at 3-bette/folde sådan en hånd på det flop.
Jeg caller bare og tjekker turn. Tjekker han bag og draws misser leader jeg river. Rammer draws tjekker jeg og lader ham bette. Alt efter feeling betaler jeg eller folder.
Stikker han ud igen på turn caller jeg bare og tjekker alle rivers. Derfra vudere jeg igen.
Tror det er sådan jeg vil spille den. Men hader virkelig at 3-bette det bord uden en plan.
Bumper lige.
Kunne godt tænke mig lidt flere kommentarer på den her.
MVH Skod
Kan godt lide floplead på det her board da vi har en god mulighed for at leade med en super bred range.
Når det er sagt synes jeg at dit flop play er i den dårligere ende når vi er ~200bbs dyb og mere eller mindre readless. Det er de færreste villains der giver os action på det her board med dårligere end bottom two. Mod kombidraws har vi et flip med en skæv mønt (og per definition kan jeg ikke lide at flippe for 200bbs da jeg tilter det 7 dobbelte væk bagefter når det ikke går min vej).
Selvom vi flopper fint lige her må vi imo acceptere, at vi kommer til at folde senere streets på trods af bottom two, med højere frekvenser end normalt (drawy flop). Det fordi vores alternativ er et fastplay, der sjældent kan tåle den heat vi genererer.
Hvis man absolut HADER at folde kan man jo C/C 3 streets selvom bordet måske bliver klamt ;)
Altså, hvis du endelig har reraiset floppet, bør du nok calle. Jeg synes egentlig ikke om at calle hans raise (hvis han har Kx, tager han nok et gratis kort på turn, valuebetter videre hvis han har dig og måske med stærke draws også) men du kunne check-raise selv en del af gangene. Altså, AA eller Ac Qc/Jc/Tc er vel rimelig sandsynligt her?
Det er sådan en af de hænder, hvor man kun sætter spørgsmålstegn ved ens eget spil, når han viser dig the fkin nuts - ikke når du vinder :)
Bump - det kan sgu ikke være rigtigt, at der ikke kommer flere svar på denne her ret så interessante hånd.
Havde personligt ikke Reraiset på flop, da det er svært at få betaling af hænder der ikke har os slået her, så havde kaldet hans 20 og afventet Turn, specielt når i er så dybe som her.
Som spillet folder jeg til hans AI på floppet. kan ikke se nogen hænder vi slår andet end overspillet AA, AK
Syndes lead er fint men ville nok have callet hans raise og C/R AI på safe turn.
Som spillet er det et call.
Det er imo ret simpelt. Hvis ikke du har grund til at tro din modstander er specielt tricky er der vel ingen grund til at bloate pots semideep med, stacksizes taget i betragtning, semimarginale holdings?
Jeg synes det er fint nok du balancerer dine straight, set og kombo-draw leads med en to par-basse, men du kommer ret skidt ind, hvis det ender med et flopfelt, og du får mig ikke til at tro på, at isolerede -ev beslutninger kan være godt af strømliningsmæssige hensyn.
Derfor b/c jeg som spillet floppet og alt afhængig af, hvad turn bringer og villains tendenser c/f jeg eller c/c jeg turn. Hans flopraise til 28 kan sagtens være AK/KQ/AA-ish, så et fold der er udelukket. Jeg er dog usikker på, om han stanger op imod et halvt buy in afsted på turn med disse holdings, hvorfor et cf nok er bedst.
I øvrigt tror jeg et defaultplay, der hedder cc flop er pænt fint-især hvis du har balanceret dine linjer, sådan at den er inkorporeret for at beskytte svagere made hands.
umiddelbart lyder cc flop som en udmærket idé.
Men jeg tænker også på et 3-bet preflop ?! Det ville gøre det nemmere at sætte modstanderen på en bestemt hånd..
Jeg squeezer nu også 109s riiiiimelig tit fra bb, men jeg er også en løs satan.
Ikke særlig tit jeg leader floppet 200bb deep med andre hænder end bluffs/hænder jeg går til bunds med. Du ser dit eget dilemma i den her hånd. Men når du nu leader og blir raiset, vil jeg bare tage et kort af..(for at spille T9 for 200bb på det board er go nat)
Vil tilslutte mig C/c linjen på floppet..