Hej PN.
Villian spiller 17/15/3 med en 3% 3bet (ud af 35) som BB
han folder BB 80-90% af gangene så jeg planlagde at åbne ATC indtil han vidste mig en grund til ikke at gøre det.
Jeg har selv spillet noget 24/20/4 mens jeg var på bordet...
River:
Han folder aldrig Qx til et standard riverbet, så jeg besluttede mig for at c/r da jeg sagtens kan reppe 33, 99, 66, Ah3h, Kh3h, (og flere 3x kombinationer.. kommer an på hvordan han ser mig).
Med hans linje er det næsten umuligt for ham at have et hus og trips... derfor er hans range pa river oftest nogle bustede draws som fx JT eller AQ (3better han måske PF), KQ (tvivler på QJ).
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (6 handed)
UTG ($116.70)
MP ($107.55)
CO ($47.75)
Button ($193.02)
Hero (SB) ($213.35)
BB ($213.50)
Preflop: Hero is SB with 5♥, 2♥
[color=#666666]4 folds, [color=#CC3333]Hero bets $2.50, BB calls $2
Flop: ($6) Q♥, 3♦, 9♥ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $5, BB calls $5
Turn: ($16) 6♦ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $13, BB calls $13
River: ($42) 3♣ [color=#009B00](2 players)
Hero checks, [color=#CC3333]BB bets $28, [color=#CC3333]Hero raises to $100
NL100 BvB 200bb deep river C/R bluff
jeg kan bedre lide et bet på river, da en del af hans range checker bag på river, så som pockets, 9x og Ax.
hvis jeg var villain og bettede Qx på river, så ville jeg calle dit c/r, netop fordi at jeg har så mange hænder i min range der checker river bag, at det virker underligt at du ikke ville bette en stærk hånd.
det er obv svært at sige om det også vil være hvad villain tænker. hvis du tror han er typen der tænker: "jeg har en svag hånd, jeg blev raiset, så er jeg nok slået", så er det obv et godt spot at raise ham i når du har checket. jeg vil dog stadig hellere bare bette.
Hvis villain virkelig er saa nitty i blind battles. So checker jeg floppet her og giver op.
Som spillet, saa checker og giver op paa alle post flop streets. Hvis du vaelger at bluffe river, saa kan jeg godt lide din check raise linie. Men foretraekker at have den mod en modstander vi har aggro dynamik med og som har justeret.
Pre er nok lidt lala, men hvad faen.
Jeg kan meget godt lide din linje indtil river. Der bliver det til gengæld lidt meh.
Som Yarx siger, så checker du vel sjældent en stærk hånd på river, fordi han dermed får gratis show down med en række hænder du med en vis frekvens kunne have fået et riverbet ud af.
Noget ret væsentligt er imidlertid. Hvor tilbøjelig vil du tro, at han er til at have et bustet draw?