NL100 Click re-raise. Donk eller?

#1| 0

Ingen HH, da hånden er spillet for et stykke tid siden.

Villain er ukendt og har kun siddet ved bordet i 5-6 orbits. Førsteindtryk er, at han er ret LAG, og laver nogle specielle plays. Hero har spillet TAG, imens Villain har været ved bordet.

Villiain kan godt li’ at kalde preflop bets både i position og OOP, og så clicke preflop-better på flop. F.eks. har jeg set ham to gange kalde i blindsene. For derefter at check clickraise, når preflop raiser laver sit cont. bet. Og begge gange har han taget potten ned, uden at vise hænderne op.

10 mands bord. Villain sidder med ca. 110BB. HERO dækker.

Foldet til mig i MP. Jeg better standard 4BB med A K
Kun Villain kalder i BB.

Flop: A 9 3 (Pot: 8BB)

Villain checks
HERO bets 6BB
Villain raises to 12BB
HERO reraises to 18BB?

Er HERO’s click reraise et donk move, eller et fornuftigt move mod denne villain?

08-09-2007 12:37 #2| 0

Et klik re-re-raise er sgu egentlig altid lamt. Hvad er formålet? Du får ingen info og du får ikke stablet en pot på benene. Til gengæld får du ham til at folde de hænder du vil ha action fra når du er foran.

Næh, hvis han gør det hver gang her, så kald og se på turn og lad ham gi den gas.

08-09-2007 12:53 #3| 0

hvad er din grund til click-reraiset?

At han gør det er ihvertfald ikke en grund!

08-09-2007 12:55 #4| 0
OP

Et click reraise er absolut ikke standardplay for mig. Men jeg havde i situationen ikke lyst til at overlade styringen med potten til villain. Og jeg ville også se villains reaktion.

Da jeg ikke har set villain til et showdown endnu, så ved jeg ikke, om han har lavet dette med air, eller blot spiller et monster på denne måde.

Hvis vi antager, at vi kalder flop. Går vi så også broke, hvis villain fyrer et potsize bet afsted på turn?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar