NL100 på Ongame
Hånden er efterhånden en del dage gamle, men er stødt på samme spot et par gange yderligere, så vil gerne lige have jeres mening her.
Villain, RangesFFS, er dansker og måske PN'er (?). Han spiller ganske fornuftigt og jeg har ham til 22/19/2.7 over små 600 hænder. Han folder 85% til 3bets men kun ca 70% til resteals. I denne session har jeg spillet 24/17 og 3bettet er par gange i løbet af 60 hænder. Han ser mig dog måske mere som 23/19 med en 3bet% omkring de 8.
Personen i BB er en kendt shortstacker som sjældent blot caller et raise fra blinds.
Preflop (Pot: $1.5)
david52: FOLD
aquiles721: FOLD
soyamilk: FOLD
rangesffs: RAISE $2.5
hero: RAISE $9
thepkrchamp: FOLD
rangesffs: CALL $6.5
Flop(Pot: $19.5)
hero: BET $12
rangesffs: RAISE $27
hero: CALL $15
Turn(Pot: $73.5)
hero: CHECK
rangesffs: BET $40
hero: ALL-IN, $63 mere for villain
Hvad synes folk om linjen? Kan vi få villain til at folde hænder som AK, AJ og AT?
NL100: CR turn i 3bettet pot?
Han folder aldrig de hænder du nævner, hvis han raiser dem på flop. Hvad får dig i øvrigt til at tro at han raiser AJ og AT (og AK)?
En anden ting jeg lige glemte i farten.
Forventer vi han skyder 3rd barrel hvis vi giver ham muligheden?
Villain er PN'er. Men hvem det må være op til ham at fortælle.
Jeg ville bestemt ikke forvente at se AT,AJ overhovedet i dette spot når han snapper. Tror aldrig han overspiller disse hænder ved at raise. Så hans range er nok ret polariseret. Bordet rammer din range ret godt, så du må forventes at betale et raise relativt ofte. Han er godt nok stort set prized in med et FD, men jeg tror oftere vi ser AQ,QQ,A5s. Så kan ikke lide dit raise, da vi næppe kan gøre det for value. Jeg betaler og c/f river som std. Klonker vi c/C jeg, da det han nok bluffer videre på dette med en okay frekvens og han alligevel shipper det hele ind med hans raiseforvalue range.
Enig med de andre. Han viser aldrig AT/AJ i det spot. Og AK 4better han nok de fleste gange. Det eneste du opnår ved at C/R turn, er at han folder alt det vi slår i forvejen. Hvis du mener han er en bandit, må det hedde C/C turn og river. Og ellers ship det på floppet, eller C/F turn. Da vi har nut FD synes jeg det er fint at komme ind på floppet da han kan vise dårrligere draws.
Det kræver nogle reads omkring hans spil i 3 og 4bettede pots. Jo flere draws han barreller turn med, jo federe er det at raise (turn). Jo færre, jo federe er det at tage en call-call linje.