Villain er reg, 22/16 over smallish sample, virker ok.
Vi har spillet en del sammen idag og 3/4-bettet en smule, men intet vildt.
Villain åbner i MP til 4, Hero re-raiser til 14 med A♦Q♥, villain flatter.
Flop: 7♣3♠4♥ [Pot 28]
Hero better 18, villain caller.
Turn: K♦
Hero overvejer at skubbe sine sidste 68? [Pot 64]
Hans range er vel hovedsageligt 88-JJ, han vil oftest 4-bet QQ+, AK pf. Folder han turn nok til at et skub er profitabelt? FWIW så betalte han flop relativt hurtigt.
NL100: Dbl tønde i RR
perfekt turn kort at bluffe på... alle de gange han har 88-q,q må han vel nødvendigvis folde her.
Jeg kan som udgangspunkt godt lide det, såfremt det turnkort ikke tidligere har fået dig til at sænke gaspedalen med like TT-QQ whatever, da villain ellers nok ser din range som værende ekstremt polariseret til bluffs og monstre, hvorfor han nok godt kan calle dig light ned. Potsize må btw være lidt højere på floppet, da der vel også er blinds med? Så jeg skyder nok 20-21 ind i de ca. 29.5, og rester så turn, da stacks passer lidt bedre så:-) WP imo.
Tror du ikke han kalder dig rimelig light med jeres historie? Hvis i har 3 og 4-bettet hinanden en del må der vel alt andet lige være en fornemmelse af at i ikke har godset hver gang.
Hvordan har spillet ellers være i jeres interne 3-bettede pots? Det er IMO meget afgørende for om jeg kan lide dit spil, men som udgangspunkt er det fint tror jeg nok. Jeg kan dog bedre lide at lave det mod semiweake nits som altid folder 88-JJ her
Takker for svar.
Vi har ikke haft mange hænder til showdown, langt de fleste er endt efter et 3-bet pre eller et con bet.
Jeg synes selv at mit bet, som SS også er inde på, virker alt for polariseret, og at villain derfor måske lettere kan calle med sig PP. Thoughts? Bedre evt at bette mindre på turn?