6max NL100 på Nordica. Jeg har spillet en del med villain. Han er en god semi-LAG, som kan lave skæg, hvis spottet er til det.
Effektive stacks er 300 BBs.
Dealt to HERO: Q♣ Q♥
ClickFTW Posts SB 0.50
winbroncoswin Posts BB 1.00
MrBett Folds
HERO Raised to 4.00
VILLAIN Calls 4.00
ClickFTW Folds
winbroncoswin Folds
Flop: 9♣ 9♦ 5♦
HERO Bets 8.00
VILLAIN Calls 8.00
Turn: 9 ♥
HERO Bets 22.00
VILLAIN Calls 22.00
River: 7♠
HERO Checks
VILLAIN Bets 67.00
HERO Calls 67.00
Er dette std?
NL100 deep: std river call?
Hvad heller Villain?
Synes det er fint spillet. Du skal nok se skæg en masse gange her..
Som spillet raiser jeg hver gang! Men vil leader river...
std.
Omend jeg nok VB river.
Synes dog ikke checket er helt skidt - da det kan induce et bet fra lavere PP
Jeg havde selv bettet river, men jeg kan også godt lide c/c... Jeg vil ikke c/r med de stacks... Hvem skulle calle/re-raise?
Han ligner noget midd pair-ish. Kan ikke se ham spille AA eller KK sådan her. Hvis han har en 9er, bad luck. Det skal siges at jeg er en kæmpe cash donk =)
Grunden til at jeg ikke raiser river er, at jeg vil hade at calle et re-raise... Er det for weak? Derudover tillader det villain at skyde en masse hænder, som vi slår. Jeg checker for at calle det meste (ville nok overveje et fold, hvis han skubber).
@ Bigbang
Villain er BraveJayhawk - NL100 reg.
Her forresten et lille eksempel på hans spil:
Eff. stacks ~ 350BBs
HERO Posts BB 1.00
Dealt to HERO: J♦ J♠
VILLAIN Raised to 5.00
yoko6666 Folds
baby1nut Folds
Fibonacci112 Raised to 14.00
BraveJayhawk Calls 10.00
Flop: T♥ 6♦ 2♦
Fibonacci112 Checks
BraveJayhawk Checks
Turn: 8♣
Fibonacci112 Bets 22.00
BraveJayhawk Calls 22.00
River: A♣
HERO Checks
BraveJayhawk Bets 74.00
HERO Folds
BraveJayhawk Shows 4♥ 4♠
146.00 returned to VILLAIN from pot 1
Gotta hate it :S
"Derudover tillader det villain at skyde en masse hænder, som vi slår."
Ja, men han caller oftest med flere end han better med medmindre han er uanmindelig tricky/aggro.
Mod en semi lag skal der raises her medmindre du har et read. Er han typen der spiller AA KK langsomt pf? Hvorfor checker du river? Linjen stinker lidt af en 9er, men de fleste gange har han et lavere par eller bluff. Jeg vil raise 88
@ Fodslag
Du har ret, re-raise skal hedde 15-16 stykker (jeg går ud fra, at du mener hånd #2?) Hånden bliver spillet lidt for passiv, da villain meget imod forventning ikke skyder floppet, da jeg checker til ham - det gør han eller ca. 75% af tiden. Jeg hader at skyde river, når esset rammer...
@ SimonSays
Villain sløvspiller generelt ikke. Han er generelt dygtig til at vurdere sine hænders relative værdi.
Jeg checker river med intention om at calle (alt til om med 1/1 pot bet). Jeg checker for at inducere et bluff. Det er muligvis et leak, at jeg ikke valuebetter mere...
Håndens afslutning:
Villain viser K♦J♦ op, og jeg er glad og tilfreds.
Mange tak for svarene, alle!