hey boys - det er nok i det hele taget et linietjek jeg er ude efter.
Table #37209555 - ***NO TABLE***
Starting Hand #1730838076
Start time of hand: 24 May 2011 08:11:36
Last Hand #1730837842
Game Type: HOLD'EM
Limit Type: NO LIMIT
Table Type: RING
Money Type: REAL MONEY
Blinds are now $0.50 / $1
Button is at seat 2
Seat 1: bloche - $223
Seat 2: Choychoy - $100
Seat 3: daviesj3 - $376.75
Seat 4: al0Hahey - $100.65
Seat 5: mightydj - $110.65
Seat 6: kiwi16 - $101.08
Shuffling Deck
Moving Button to seat 3
al0Hahey posts small blind ($0.50)
mightydj posts big blind ($1)
Dealing Cards
Dealing [4 s][3 s] to bloche
kiwi16 calls $1
bloche raises to $5
Choychoy folds
daviesj3 calls $5
al0Hahey folds
mightydj folds
kiwi16 calls $5
Pot sizes: $16.50
Dealing Flop [3 d][J d][6 c]
kiwi16 checks
bloche bets $9
daviesj3 calls $9
kiwi16 calls $9
Pot sizes: $43.50
Dealing Turn [4 h]
kiwi16 checks
bloche bets $17
daviesj3 calls $17
kiwi16 calls $17
Pot sizes: $94.50
Dealing River [4 d]
kiwi16 checks
bloche checks
daviesj3 bets $45
kiwi16 calls $45
bloche calls $45 <---- Skal den raises?
Pot sizes: $229.50
Taking Rake of $3 from pot 1
daviesj3 shows XXX
daviesj3 has XXX
kiwi16 shows XXX
kiwi16 has XXX
bloche shows [4 s][3 s]
bloche has Full House, 4s over 3s
bloche wins $226.50 with: Full House, 4s over 3s
mightydj acknowledges a nice hand.
Seat 1: bloche - $373.50
Seat 2: Choychoy - $100
Seat 3: daviesj3 - $300.75
Seat 4: al0Hahey - $100.15
Seat 5: mightydj - $109.65
Seat 6: kiwi16 - $25.08
End of Hand #1730838076
Det er et rimeligt løst bord, og jeg straffe limpere så godt jeg nu kan idet folk på dette skin spiller meget passivt i limp/called pots.
Daviesj3 er tidligere set spasse ud, og jeg tror han better river bag 90% af tiden når en ruder falder. Tror nærmest kun det er hænder som kj, qj han tjekker bag..
Er vel egentlig kun bange for at han skulle have 66, eller en lidt funky 64, og raiser han ikke 66 på flop/turn? - desuden ser jeg ham ikke kalde mit river c/shove med en flush...
We like?
nl100 dybtspot - vb'ing river?
Det ser ret skidt ud mate..
First of all, det er ikke særlig fedt at isoraise med 43s pre, specielt hvis der er en masse callingstations, så det er ret let muck. KTo ville være laaangt bedre at raise f.eks, pga vi kan lave decent TPs osv og VB.
Flop c-bet er fint, jeg better dog lidt større. Din turnsizing stinker big time, bet omkring 3/4 af pot. River er et katastrofalt check, og endnu mere katastrofalt er at du c/c efter at have checket, det er biiiiiig mistake, ind med lortet med et smil.
Når limperen spiller 73/10 med en fold to c-bet på 65 raiser jeg alle hænder, som jeg er intereeseret i at spille... Og hvis folk tagger along bag mig spiller jeg en suited connctor multiway.. er vel ikke så skidt?
Du har ret i, at turnsizingen er dårlig, skulle vel hellere have været 33-35'ish?
Er river checket skidt? - når jeg nu har et read på villain der siger han better alt sit skrammel bag...?
Kan udmærket godt følge, at jeg bør skubbe efter checket, men tankegangen er vel ikke helt væk?
Ps. har det med at jeg kun poster hænder hvor jeg føler jeg har gjort noget galt:)
Total enig med N1co,
Hvis jeg checker river, hvilket jeg synes måske kan være frækt nok er det for at snap skubbe resten ind.
I har helt ret i at river skal shoves - regner også med at være foran hver gang, og regner med at den anden deepstack folder sin nut flush, men der er også 25$ tilbage hos sidstemanden som han ikke skal have lov at beholde...
Du er sidste mand til at acte på river, og du bliver kun slået af JJ, 66, 44 - Hvad er dine tanker bag bare at kalde?
@AubreyGraham
Det er rigtigt at han taber til JJ og 66. Han taber vel også til J4 og 64 selvom det ikke burde være i villains range.. Men jeg tror bestemt ikke Villain har 44 ;)
@OP
Som der er sagt bet mere på turn, omkring 30.. Synes river checket er fint, med det read du har på villain, så skal der self shoves til sidst..
@ aubrey:
Det kan godt være, at der kun er ganske få hænder der slår mig, men hvilke hænder som ikke slår mig betaler mit river c/shove?
Er enig med Totter.
Med dit read er det super at checke river, især når farven fuldender. Men så vil jeg til gengæld også shove henover.
Vi taber til 4 hænder: JJ, 66, J4 og 64. Med jeres stacks vil jeg mener at vi hører fra både JJ og 66, hvis ikke på floppet så i det mindste på turn, da han så vil charge et eventuelt draw. Det efterlader J4 og 64. Hvor jeg ikke kan se ham havde andet end 64s. Og den er vel rimeligt unlikely, taget i betragtning af at vi sidder med den ene firer.
Det efterlader os altså med at den tænkende villain kan have air, Jx og flush.
Desuden har den 72/10 spillende fisk stadig 27$ tilbage som vi da gerne vil have fingre i.
Kan vitterligt ikke finde en hånd som har os slået ud fra håndens forløb, og jeg shipper derfor resten ind med et smil på læben, og skriger efter et call fra A♦x♦ fra villain.
Pre er yderst marginalt, og vi må ikke begå mange fejl post, ej heller få på nakken ofte, før vi mister skillinger på hånden.
Flop er ok, turn bet er meeeeeeget lavt og river CRAI er mandatory - jeg kan næste ikke komme i tanke om en hånd fra villains, der slår os, men masser, der betaler os af.