NL100 en TAG forsøger LAG

#1| 0

Har normalt god succes med TAG, men har forsøgt mig at lagge nogle linjer op og vil meget gerne have lidt respons.

Villain er generelt udmærket TAG 25/22/2.4 og ingen af os er fanget i noget skæg endnu.
Jeg ses som TAGish og er set coldcalle OOP med pocket pairs før og det bør Villain have lagt mærke til.

Jeg kunne sagtens tage denne linje med et set, men er ikke sikker på han ved dette.

Hero ($99)
BB ($111)
UTG ($124)
UTG+1 ($121)
CO ($103)
BTN ($99.60)

Dealt to Hero K Q

fold, UTG+1 raises to $3.50, fold, fold, Hero calls $3, fold

FLOP ($8) 9 4 5

Hero checks, UTG+1 bets $6, Hero raises to $18, UTG+1 calls $12

TURN ($44) 9 4 5 3

Hero bets $23, UTG+1 calls $23

RIVER ($90) 9 4 5 3 4

Hero (halv tanker) og bets $54.50 (AI), UTG+1 folds

-Er det spew at skyde river?
-Er linjen dårlig når det ikke kan lade sig gøre at skyde 3 fornuftig sized bets af grundet stacks?
-Hvordan er jeres timing i sådan en linje?

01-10-2009 17:55 #2| 0

linjen er fin synes jeg, når modstanderen højst sandsynligt ser dig som TAG, som du beskriver...
Jeg vil sætte ham på en 9'er eller mellempar +få draws, som han måske har fået på turn. Da han ikke reraiser eller raiser flop og turn, så er sandsynligheden for, at han har siddet med 1010+ ikke særlig stor...Så hvis du ved, at modstanderen er "god nok" til at folde i disse spots, hvor han sidder med fx top par, så synes jeg linjen er okey, hvis ikke han har set dig lave en masse ballade før dette!

01-10-2009 18:35 #3| 0

Synes linien er fin, og eftersom turn completer dine semibluffs, så kan han ikke calle her. Ikke engang med AA, givet at du gør det her relativt sjældent.

Ganske fint spillet, men det er kun fint når det ikke blir overdone...

Og husk at det lige præcis er dygtige spillere det her er godt imod, og ikke donks.

MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar