Skulle nok have re-raiset pf, hvis jeg spiller den. Men som spillet, er det så unødvendig varians, eller tager vi bettet? Har siddet ved bordet i 4 orbits, og villains har ikke været involveret i mange pots. Jeg ser mig slået, da han går all-in.
Seat 1: Rutte2108 sits out
Seat 2: HERO ($95 in chips)
Seat 3: blakkat ($124.25 in chips)
Seat 4: CHIP-MAN ($78.58 in chips)
Seat 5: _grape ($123.75 in chips)
Seat 6: nutsagain ($54.25 in chips)
CHIP-MAN: posts small blind $0.50
_grape: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt hero [Ks Js]
nutsagain: raises to $2
hero: calls $2
blakkat: folds
CHIP-MAN: folds
_grape: folds
----- FLOP ----- [Ts Jh 2s]
nutsagain: bets $4
HERO: raises to $10
nutsagain: raises to $52.25 and is all-in
Er det et bet vi tar?
NL100 - et bet vi tar?
Du får præcis 1:2,6... Den betaler jeg nok rigtig ofte på NL50 medmindre read siger solid rock... Hvis ikke, så er der autobetalt...
MOJN
TPHK+FD+BDSTR9 jeg tør - kan én af de hårde ikke regne nogle % ud for os "følere" ?
Ja for satan.
Hand 1: 44.1308 % 43.99% 00.14% { KsJs }
Hand 2: 55.8692 % 55.73% 00.14% { TT+ }
Jeg ser mig slået på floppet. Så jeg SKAL ramme. Det er nl100 diller.
Lol så bare raise til 2$ tænkte "standard" :)
Dumme NL100 gayraisende fisk.... Stadig autobetalt...
Tog ikke bettet, da der ikke var nok value i det. Min bankroll er ikke stor nok til den varians der. Jeg føler dog ikke, at jeg spiller for scared money.
"Jeg føler dog ikke, at jeg spiller for scared money."
Ill second that.
"Min bankroll er ikke stor nok til den varians der. Jeg føler dog ikke, at jeg spiller for scared money."
lidt selvmodsigende...
Som de andre siger - easy call.
Hvis du ikke har BR til at klare varians bør du stoppe med at spille poker.
"Som de andre siger - easy call.
Hvis du ikke har BR til at klare varians bør du _rykke ned i limit_."
FYP
"Tog ikke bettet, da der ikke var nok value i det. Min bankroll er ikke stor nok til den varians der. Jeg føler dog ikke, at jeg spiller for scared money."
Som det er sagt to gange, så passer den sætning ikke sammen og når du foretager dine valg ved bordet, så må din BR aldrig være i tankerne med henblik på om du har "råd" til at calle eller bette.
Så er det altså bedre at rykke ned på NL50 og spille optimalt så kan det være at du finder ud af aat du måske tjener mere der med et A-game.
Så kommer du hurtigt tilbage til NL100