Villain er 72/29 preflop. Han virker ret donket. Meget loose, men mest passiv, på de tidligere streets, men strammer op på turn og river. Ergo har jeg fyret rigtig mange 2nd og 3rd barrels af. Samtidig åbner jeg 85% af min range fra knappen, da han caller alt for meget oop samtidig med hans dårlige postflop spil.
I nedenstående hånd er det dog hero som agerer kæmpe fisk. Villain havde reraiset mit flopbet ca. 3 gange i træk, for første gang i hele matchen, og jeg floater ham derfor. Det er nok ikke helt ideelt.
Turn better jeg selvfølgelig, da det var min intention med at calle flop. Desuden tror jeg langt fra han er tricky nok til at cr'e mig her.
Velargumenterede forslag til alternative linjer udbedes. Caller i river?
Seat 1: Jason_Cash ($93.60)
Seat 2: bil ivy ($95.90)
Jason_Cash posts the small blind of $0.50
bil ivy posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Jason_Cash 7♥K♦
Jason_Cash raises to $3
bil ivy calls $2
*** FLOP *** T♦5♦8♥
bil ivy checks
Jason_Cash bets $5
bil ivy raises to $12
Jason_Cash calls $7
*** TURN *** J♦
bil ivy checks
Jason_Cash bets $21
bil ivy calls $21
*** RIVER *** 8♦
bil ivy bets $59.90, and is all in
NL100 - Float gone wrong
Kan godt følge din tanke om at calle floppet for at bette turn, men hvilken hånd kan Villain have, der reraiser floppet og folder til noget sjov på turn, der godt nok rammer midt i alle mulige draws, men stadig sandsynligvis ikke buster en made hand som set.
Det er fint nok at spille efter hvad manden har, men i det her tilfælde caller du et checkraise på floppet mens du selv chaser runner-runner flush til K high. Som du selv siger, er det dig der her agerer kæmpe fisk.
Nu er hånden jo HU, så det ændrer lidt perspektiverne. Hvis vi kun skal tale om river action, så er du beat af any A♦ og any floppet set og any floppet two pair og turned two pair 8J.
Du slår her any non-A ♦, og AT, AJ, KT, KJ - de fire sidste er dog mere end bare loose at skubbe river med - uden ♦ i hvert fald. Jeg kan til gengæld godt se Villain gøre dette med Q♦J♠ eksempelvis. Derfra er flushes til 9♦ på hånden og de ville næppe skubbe river med det turn action.
Jeg tror sgu du er slået her mate. Det tror jeg forresten ret ofte i de her analyser :D
Tak for inputtet.
Hvis du vælger at calle flop. Better du så turn?