NL100: Float samler lækker turn op

#1| 0

Som nævnt i den anden tråd er jeg lige rykket op på NL100, så jeg har ikke mange stats/reads på folk.

Tænkte at jeg ville smide nogle hænder op.

Spillet er 5-handed og jeg er egentlig på vej til at forlade bordet da det ikke er specielt godt. Der sidder en enkelt semifisk i blinds, mens jeg formoder at de andre er regs.

Villain i hånden her spiller 19/17/3.3 over ~100 hænder, så jeg antager at han er (seminittish) reg.
Jeg har selv spillet 29/24 i den her session og har stjålet en del. Er dog ikke fanget i noget snavs.

Preflop er standard imo. I blinds sidder semidonken jeg kan spille en god pot med og BB er en nit der ikke 3-better.

Flop synes jeg selv er rimelig standard. Raise kan også være en mulighed, men jeg valgte at tage et kort af - tanker om det?

Turn bliver interessant fordi jeg rammer noget nær det bedste kort jeg kan se, men hvilken linje er at foretrække?
Imo hælder jeg mest til at flatte af to årsager:

1) Jeg formoder hans range er ret stærk når han second barreller det board her.
2) Jeg repper ikke det helt store ved at raise da 9'eren ikke improver de 1-par hænder jeg kan flatte floppet med udover at give mig en openended til en del af dem - det er sjældent jeg improver til 2 par eller bedre.

Hvilke hænder kan vi forvente at han folder ved at raise og call/raise?

Stacks: Hero 112bbs, Villain dækker.

Dealing down cards
Dealt to Hero [T A]
SB posts the small blind of $0.50
BB posts the big blind of $1
Villain raises to $3.
x folds.
Hero calls $3.
SB folds.
BB folds.

Dealing Flop [Q 2 J] Pot: ~7
Villain bets $5.
Hero calls $5.

Dealing Turn [9] Pot: ~16.5
Villain bets $12.
Hero?

21-02-2010 16:00 #2| 0

Fint spillet so far. Betal turn. Du har sick mange outs og kan samtidig bluffe ruderne aswell.

21-02-2010 16:05 #3| 0

Jeps, jeg betaler også turn. Som du selv skriver er det ikke et godt 2nd barrel kort for ham og du må derfor formode hans range er stærk.

Tror ikke han folder mange hænder ved et raise.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar