NL100 floppet nuts - linie ?

#1| 0
Administrator

Har ikke siddet ved bordet i ret lang tid så ingen reads.
Sidder på job så hånden kommer fra hukommelsen...
6mands.

Hero ca 125$
Fjenden ca 110 $

Fjenden åbner fra utg+1 til 4
Hero kalder fra knappen med Q 10
Blinds folder.

Floppet kommer K J 9 <---- nice flop

Fjenden byder nu 6 = potsize 13,50 $
Hero kalder <--- u like ?

Turn 3

Fjenden byder 8 = potsize 27,50 $
Hero raiser til 32$ <--- u like ?

Er pisse meget i tvivl om mit turn bet er for højt - omvendt gider jeg jo heller ikke se en hjerter eller en spar på river - og gider slet ikke se bordet parre sig.

30-07-2008 15:17 #2| 0

Readless folder jeg prelfop

Som spillet reraiser jeg flop. Det viser mindre styrke end din linje og du lader draw betale.

30-07-2008 15:20 #3| 0

"Er pisse meget i tvivl om mit turn bet er for højt - omvendt gider jeg jo heller ikke se en hjerter eller en spar på river - og gider slet ikke se bordet parre sig."

Som du selv siger så vil vi ikke se nogen grimme kort, derfor raiser jeg floppet 100 ud af 100 gange, så bygger du samtidig puljen op.

som spillet er raiset er nok lige i overkanten jeg better like 25-27

30-07-2008 15:26 #4| 0

Raise flop hver eneste gang. Mere på turn, det er ikke i nærheden af at være for meget.

30-07-2008 15:39 #5| 0

raise floppet, jo hurtigere du kan bygge potten, jo hurtigere blive vildanden commited

30-07-2008 15:49 #6| 0
Administrator

Nå kan næsten forstå at jeg burde have raiset floppet :-)
Ja det lyder fornuftigt at bygge potten op tidligt - men ville jo ellers ikke rigtigt af med ham hurtigt :-)

Når jeg nu bare kalder floppet - så bør jeg måske i virkeligheden også nøjes med at kalde turn ?

30-07-2008 16:27 #7| 0

Mod nits folder jeg denne pre, mod mere løse tager jeg nogen gange et flop af.

Flop - raise for Darwins skyld! Du er giver ham næsten frikort til en gutter, hus, farve. Raise fordi det er et meget drawy board.

Turn - som spillet skal den nok have en lile smule mere. prøv lige at genlæse dit argument for at raise turn. Det kan du altså også snildt bruge på flop.

30-07-2008 16:30 #8| 0

Nej! Ikke kalde turn.

Du begik en fejl på flop - ikke begå den samme på turn!

Bordet er faktisk ENDNU grimmere på turn... der er mange, mange kort du ikek vil lade ham se (næsten) gratis.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar