***** Betfair Poker Hand History for Game 247151974 *****
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Monday, September 03, 14:50:06 GMT 2007
Table Fluorine 04 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: Villain ($190.20 )
Seat 2: Hero ( $139.45 )
xxx posts small blind [$0.50]
xxxxx posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 4s, 4d ]
Villain raises to [$3.50]
Hero calls [$3.50]
Resten folder
Flop 4♣, Q♣, 2♣
Villain checks
Hero bets [$8.50]
Villain raises to [$21]
Hero calls [$12.50] ?? Hvad gør vi her? 3-bet eller push AI?
Turn 9♥
Villain bets [$38]
Hero calls [$38] ??? Igen, jeg fisker efter min boat men sikkert noget lort
Dealing River 3♦
Villain goes all-in
Villain bets [$127.70]
Hero?
Her tænker jeg....lort jeg ikke gik allin på floppet men hvad siger I?
Julle
NL100, floppet set på flushboard
Synes hans C/R på floppet STINKER langt væk af styrke, men jeg tror at det er noget A-A med ♣/stupidass bluff ofte nok til at du kan calle den ned hele vejen på non ♣s (siden du også har ok equity de gange hvor han har flush).
Som spillet kan du ikke rigtigt slippe fra den. Riveren har næppe gjort ham stærkere. Reraiser til ~50 på floppet og folder til et skub..
@hardkAre: Skarpt set! -Men hvordan burde jeg spille den? bare calle ham ned eller rykke så han ikke får odds til et draw på floppet
Julle
At raise til 50 på floppet og folde til et skub er hul i hovedet med den equity vi har mod en floppet flush, selv hvis vi ved med sikkerhed, at villain har floppet farveladen 100% af gangene.
Jeg 3-better floppet eller rester turn. Jeg slipper ikke væk for 140 bbs.
Jørn
jeg er enig med Cosmichorror... Om du går all-in på floppet eller caller til sidst burde gi det samme da jeg ik ser turn/river kunne hjælpe ham på nogen måde what so ever....
et godt bud kan være han sidder med AQ med klør A...
lvlpoker...
Netop på NL100 kan jeg bedre lide at 3-bette floppet fordi de caller med mere end de better.
de vil ofte sænke heatet med de hænder vi har slået, og i de tilfælde de har træk, håbe at komme billigt til showdown.
@Anal
Tror du har læst forkert? Han snakker om et reraise på flop, ikke river.
@julle
Tror jeg spiller den som dig, og hvis en klør falder, folder jeg.
@Power
Jeg havde skrevet forkert. Der skulle naturligvis stå floppet (har rettet det i min post). Og dermed er det imo stadig en fejl at raise til 50 på floppet, med henblik på at folde til et push (svar til Cosmic).