NL100@Ongame
Villain har spillet 22/17/4.3 over 205 hænder. Har ikke andet på ham. Villain burde se mig som TAG.
Læg mærke til at vi er 200 bbs dybe
Villain havde sin stack da jeg kom til bordet, og jeg har fået min ved at komme AI med AA vs KQ på K højt turn vs RockogRu1
Seat 1: RockogRu1 ($103.50 in chips)
Seat 2: TUCZpro ($88.50 in chips)
Seat 4: Razga4 [ K♣,Q♣ ] ($197.80 in chips)
Seat 5: CheckKill ($205.45 in chips)
Seat 6: MANOVEGAS ($169.60 in chips)
ANTES/BLINDS
CheckKill posts blind ($0.50), MANOVEGAS posts blind ($1).
PRE-FLOP
RockogRu1 folds, TUCZpro folds, Razga4 bets $4, CheckKill calls $3.50, MANOVEGAS folds.
FLOP [board cards: T♥,J♥,A♦ ] - Pot: $9
CheckKill bets $8, Razga4 bets $25, CheckKill calls $17.
TURN [board cards: T♥,J♥,A♦,7♠ ] - Pot: $59
CheckKill checks, Razga4 bets $45, CheckKill calls $45.
RIVER [board cards: T♥,J♥,A♦,7♠,7♣ ] - Pot: $149
CheckKill bets $91, Razga4 ??
Jeg har $123 tilbage
Bare shove?
\Razga
NL100: Floppet straight, deep
Ye, shove.
Han har helt sikkert 8♥9♥ -> push.
Skubber vi også stacken, hvis villain checker river? Eller går vi efter et $60 VB i stedet?
Han har helt sikkert ikke 89♥ (ellers er det sickness og rigged)
Mod de fleste er det bedst at shove river istedet for 60$ VB.
med 89♥ ville vi nok også have hørt fra ham noget før med de stats, på Turn eks?
I mine øjne kunne det sagtens være et set der prøvet at holde potten nede indtil den sidste 7er falder.. 1010 måske selv om et rr pre nok ville være standart.. A♥7♥ er sku klam hvis han har. Men ender nok med at betale..
Hvis han har A,7 - 1010, 89(H) så ville han sku nok valuebette noget mindre? Måske skyde 30? Når han nu har nuts(hvis)
hans linje er meget forvirrende.. hvilken range ville han spille således?
Kunne sagtens have ham mistænkt for et floppet set turned hus på river.. Svært at skulle tror at han ville smide alle sine skillinger til midten med AJ, AT.
Som spillet blir det med lidt velvilje til et call.. Syntes det er ret readbaseret, idet hans linje er så strange..
Nå folk er vidst ret enige i at vi ikke slipper den her.
Gjorde jeg heller ikke og villain callede de sidste $22 med AT. Wp donk - insta note.