Hvad gør jeg her, når jeg better flush draw og rammer? (Multitabler, ingen reads) - muxxi sitting in seat 1 with $97.50 - rishanb sitting in seat 2 with $107.30 [Dealer] - bluenaz sitting in seat 3 with $106.15 - MaLTe868 sitting in seat 4 with $73.20 - HERO sitting in seat 5 with $140.13 - Skas sitting in seat 6 with $105.15 bluenaz posted the small blind - $0.50 MaLTe868 posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to kmadsen57: A♠, J♠ HERO raised - $4.00 Skas folded muxxi folded rishanb folded bluenaz called - $4.00 MaLTe868 folded ** Dealing the flop: 3♠, 7♠, 9♣ bluenaz checked kmadsen57 bet - $7.00 bluenaz called - $7.00 ** Dealing the turn: K♠ bluenaz checked HERO?
NL100 flush
Check folder...........Ej det gas.
Du better selvfølgelig igen ?
Mickey
Jeg plejer at gi den et ikke alt for stort bet mere. Caller han bygger du en nydelig pot op og kan lave et value på river, raiser han er det godt, folder han havde du nok ikke fået mere ud af den alligevel.
Jamen jeg er da helt enig mickey :) Slet ikke det, ville bare høre... Jeg cont. better altid, og 3/4 gange folder villain. Derfor ville jeg bare høre om nogle checker og giver villain mulighed for at stjæle river? :)
Vi ved vel alle at fyren sidder med 5♠6♠ og river kommer 4♠ dermed er det et klart fold first in på turn for at undgå fristelsen til at calle med nuts. Evt kan man folde preflop da man dermed kan minimere variansen så vil man jo kun have en forventet -EV på 15bb per 100 hænder ved et 10mands bord det er jo ikke så slemt