Villain er 30/25 preflop, og mine stats er cirka de samme. Har ikke spillet mange hænder mod villain. Han har 3-bettet mig allin på et helt tørt K-high flop i en ikke 3-betted pot. Desuden har han 4-bettet mig allin preflop en enkelt gang. Bortset fra det har dynamikken været meget rolig.
Seat 1: 19tk76 ($195)
Seat 2: Jason_Cash ($114.10)
Jason_Cash posts the small blind of $0.50
19tk76 posts the big blind of $1
The button is in seat #2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Jason_Cash Q♠ Q♦
Jason_Cash raises to $3
19tk76 calls $2
*** FLOP *** T♠9♣4♦
19tk76 checks
Jason_Cash bets $5
19tk76 calls $5
*** TURN *** Q♥
19tk76 checks
Jason_Cash $12.50
19tk76 raises to $32
Jason_Cash calls $19.50
*** RIVER *** 8♣
19tk76 bets $155, and is all in
At 3-bette floppet virkede umiddelbart ikke særlig fordelagtigt. Min intention på turn var oprindelig at calle riveren, men jeg ombestemte mig og foldede. Jeg antog, at han ville checke hænder ala 2-par og pushe straights og air. Undersets virker ret usandsynlige givet hans flop spil. Jeg tror desuden at float flop, c-r turn, push river-linjen med air er ret usandsynlig.
Er det for stramt at folde her? Igen, ingen af os har været out of line so far.
NL100 - Fold topset?
Som spillet mucker jeg. Men jeg forsøger at få alle pengene ind på turn anyday.
Hvad tror du villain har på turn? Jeg tror godt vi kan pille de fleste 44 og T9-kombinationer fra. Villain c/c - c/r ret sjældent imo. Q9 er heller ikke så sandsynlig pga. vores egen hånd. KJ og J8 er derimod temmelig likely, eller hvad?
Anyway, gider du ikke skære argumenterne for at 3-bette turn ud i pap for mig?
@ freak
Det er nl100
Btw, et andet argument for at folde river, er at hero har forholdsvis mange jacks i sin range.
Bet mere PF. 4-5 min.
Mon ikke du allerede er slået på turn.
Hælder meget til K,J, som han alt for billigt for lov til at se et flop med.
Folder 99,99999/100 gange til hans riverbet. Tvivler på, at han vil trække et bluff op af hatten her. J,x og du er slået.
Hvis ikke du har et note på noget riverbluff så fold, men forstår ikke du ikke skubber på turn?
få pengene ind på turn, villain viser han gerne spiller stacken.
Come on.. Nogle argumenter for at pushe turn? Læg mærke til at villain re-raiser meget småt. Hvordan tolker i det?