Stats: Vol $ put in pot % / PF raise% / AG factor
VILDAND1: 32,4/12,5/1,9 (135 hænder)
VILDAND2: 28,6/0,0/0,7 (25 hænder)
Ingen af dem har, i den begrænsede tid jeg har været ved bordet, ikke været ude i noget snavs.
De to limpers, L1 og L2, i potten er hhv. en regular ikke skræmmende "tight passiv"-type, og en "loose passiv" donk.
- L1 sitting in seat 1 with $138.83
- xxxx sitting in seat 2 with $154.26
- xxxx sitting in seat 3 with $95.00
- L2 sitting in seat 4 with $42.95
- VILDAND2 sitting in seat 5 with $140.03 [Dealer]
- HERO sitting in seat 6 with $120.65
- xxxx sitting in seat 7 with $84.18
- xxxx sitting in seat 8 with $71.85
- xxxx sitting in seat 9 with $100.05
- VILDAND1 sitting in seat 10 with $104.18
HERO posted the small blind - $0.50
xxxx posted the big blind - $1.00
** Dealing card to HERO: J♥ J♦
xxxx folded
xxxx folded
VILDAND1 raised - $2.00
L1 called - $2.00
xxxx folded
xxxx folded
L2 called - $2.00
VILDAND2 called - $2.00
HERO raised - $10.50
xxxx folded
VILDAND1 called - $10.50
L1 folded
L2 folded
VILDAND2 called - $10.50
** Dealing the flop: 8♠ 4♣ 8♣
HERO ???
Hvad gør vi her så her?
VILDAND1 virker som en der ikke ville clicke med monster hænder i early, hvorfor vi ikke sætter ham på noget voldsomt eg. AA-QQ og AKs. Da der er 3 der caller dette clickraise, er min ide egentlig blot enten komme headsup med VILDAND1, da vi må formode at limperne inkl. VILDAND2 sidder med marginale hænder siden ingen reraiser PF i position.
Derudover vil jeg gerne finde ud af om et clickraise i UTG+2 faktisk alligevel er en monsterhånd, hvor den info er billigst i mine øjne at få PF, istedet for en multi way pot på eks. floppet.
Egne tanker om flop/turn/river + resultat følger senere hen.
EDIT: En hel masse småfejl
NL100 FR, JJ i SB
Tight passiv er lige netop den type jeg har som clicker monsters, på FR kunne jeg muligvis godt finde på bare at calle de $2 preflop, for at ramme set eller drysse, evt tage et kort af hvis der kommer et lavt flop.
Som spillet better jeg $22.
"Derudover vil jeg gerne finde ud af om et clickraise i UTG+2 faktisk alligevel er en monsterhånd, hvor den info er billigst i mine øjne at få PF, istedet for en multi way pot på eks. floppet."
Jeg tror overhovedet ikke det er billigere at finde ud af PF, for nu kommer der et fint flop - Har du så tænkt dig at C/F? Du ved jo stadigvæk intet. Jeg kan ikke rigtigt lide din tankegang om at raise for info, jeg raiser enten for value eller som bluff, info er bare en sidebonus.
Ups VILDAND1 er ikke tight passiv det er LP1 der er det.
VILDAND1 er semi TAG (according to PO)
Jeg veksler mellem at calle her eller raise. Dette afhænger af dynamik og hvor mange spillere der er med i potten foran mig.
I dette tilfælde er der lige to spillere for meget, til at jeg raiser den. Jeg hader (som dig), at spille jacks OOP i multiway pots.
Er der 1-2 spillere før mig raiser jeg den.
Som spillet better jeg 3/5 pot og drysser til vildskab fra de forskellige vildands.
Ok, meget lidt interesse i denne tråd så poster resultat nu.
Jeg vælger at bette ud med 30 (Pot~36,5, så det ligger omkring hvad mine normale cont. better ligger på) og VILDAND1 folder, mens VILDAND2 tænker i lidt tid og går AI.
Da jeg ikke kan sætte VILDAND2 på QQ-AA grundet ingen reraises fra hans side på floppet, og synes at det alligevel var et meget løst at kalde PF reraises fra mig med en A4 eller A8, og 88 var egentlig den eneste hånd jeg virkelig kunne se der slog mig, men mente ikke at et reraises AI med et floppet hus gav mening, så valgte at kalde.
VILDAND2 viste så QQ, og da der ingen hjælp kom til mig blev resultatet:
HERO nede med 120BB
VILDAND fik påklistret en note (Hans PFR% er sidenhen ikke steget eg. stadig 0, så når han bliver aggresiv skal jeg nok fjerne mig næste gang :D )