Readless - Boss Media NL100 FR game.
Villain with 347.53
Hero with 121.05
- posts the large blind 1.00
Hero posts the small blind 0.50
Hero: A♦, A♥
Pre-flop:
-: Call 1.00
-: Fold
Villain: Call 1.00
Hero: Raise 10.00
-: Call 10.00
Villain: Call 10.00
Flop (Board: 10♠, 5♠, 10♣):
Hero: Bet 23.00
Villain: Call 23.00 (might i add, instacall)
Turn (Board: 10♠, 5♠, 10♣, 6♣):
Nogen der raiser mere PF? Mit flop bet burde have været større, det kan vi hurtigt blive enige om, men hvad er mit move på turn her? Jeg har 88 tilbage, og potten er på ~80. Og hvad sætter vi Villain på?
NL100 FR - Turn move?
Hvis du better er du næsten nødt til at skubbe - der er ikke den store pointe i at bette 55 sidde med 33 tilbage som du næsten er tvunget til at smide ind på river.
Jeg mener han kan have en meget bred range af hænder, hvor du slår en del af dem fx:
Du slår: 88, JJ ♠ træk.
Jeg synes iøvrigt at mange spillere insta caller med draws og tager en tænkepause med stærke hænder for at få det til at virke som om de har en svær beslutning.
Du frygter hænder som: AT, JT og 55.
Jeg ville skubbe her - men jeg er også ofte kommet i problemer i sådanne situationer.
Jeg slår vel også 77, 99 - donket QQ, KK (slet ikke umuligt)
Jeg kom selv i tvivl efter jeg spillede hånden, og er interesseret i hvilket move der er +EV - Hvor ofte har han 55/66 eller en T her, kontra et flushdraw eller andet pp jeg slår.
Mickey
Jeg siger 55 og comitter mig til any river og ham med hans A5 eller 77, jeg syntes skub er for stærkt men kan heller ikke lide bare at bette 99% af vores stack, men gør det da han instant caller, tror meget vel det er svagt og derfor valuebetter jeg..
Nej, jeg raiser aldrig mere pre-flop, men jeg raiser ofte mindre.
Jeg spiller denne pot til bunds post flop - det er helt sikkert. Chancen for at han har et spar træk, eller 77-88-99-jj-(QQ) er efter min vurdering større end at han varmer en tier eller har floppet/turnet et hus.
Spørgsmålet er så hvilket bet der har størst equity og her tror jeg egentligt nok, at et smådonket 50-55$ bet har en større EV end et all in move. Du caller selvfølgelig alt - også på riveren, men der er simpelthen bare en væsentlig større chance for, at en donk med et flush draw caller dette bet end hvis du går all in.
/Mikael