Villain er ny ved bordet, har ikke lagt mærke til hvordan han vandt de 28$
PartyPoker - $100 NL Texas - 10 players
MP2 is N/A
MP3 is N/A
Starting Balances:
Her$170.65 <---
SB: $94
BB: $141.05
UTG: $2.45
UTG+1: $101.3
MP1: $192.76
MP2: $128 <---
MP3: $85.8
LP1: $118.8
CO: $53.5
Hero is Button with A♦ A♣
PreFlop
2 folds, MP1 folds, MP2 Calls, MP3 Calls, 2 folds, Hero RAISES ($6) SB folds, BB folds, MP2 Calls, MP3 Calls
(3 players) FLOP: 6♣ 7♣ 3♣ ( Pot Size: $19.5 )
MP2 checks, MP3 checks, Hero BETS ($15)
MP2 RAISES ($30), MP3 folds, Hero Calls
(2 players) TURN: K♠ ( Pot Size: $79.5 )
MP2 BETS ($30), Hero Calls
(2 players) RIVER: 8♥ ( Pot Size: $139.5 )
MP2 is All-In Hero ?
Final Pot: $201.5
Meget gerne råd til alle streets, er ikke vild med min egen linje
NL100 FullRing AA
øh ja jeg sætter ham helt sikkert på set i 6''ere eller 7''ere...
hans linje tyder på det i hvert fald.... call BB, call raise, gayraise bet når han rammer....
jeg tror ikke jeg nøjes med at calle på det flop der... du sidder med top-overpair og nut-flushdraw, ved sku ikk om der er nogle der skubber efter hans raise, men tror det er skidt bare at calle hans raise på flop + turn-bet.... der skal nok ske noget der, enten ind med stakken eller læg hånden....
En ven og jeg har reflekteret lidt over hånden og vi er kommet frem til at et call på floppet er fint da vi skal call 15$ ind i ~60$
På turn skal den dog lægges da jeg har 0 implied odds hvis det er flushen der rammer og vi kan jo ikke håbe på esset.
Jeg er ikke vild med at pushe floppet da vi kun får calls af et set en flush og muligvis to par, i alle tilfælde er vi skidt ude.
Hele linjen er muligvis lidt weak, men er det for weak??
Jeg synes det er fint spillet preflop/flop/turn, og jeg folder river de fleste gange hér. Jeg kan virkelig ikke se hvordan han kunne have noget, der ikke slår ét par, når du selv har A♣.
- AB