NL100 - Generelle tanker

#1| 0

Inden jeg tager hul på denne her skal det lige sige at jeg har spillet poker on/off igennem de sidste fire år og at jeg indtil nu har spillet lige op med et lille overskud (tror jeg i hvert fald) og at jeg nu har fået blod på tanden igen!

Jeg har spillet NL100 i en lille uges tid nu hvilket har resulteret i 9.094 hænder. Jeg er nede med ti buyins og jeg kan ærligt talt ikke forstå hvorfor. Efter at have tabt de første fem buyins kiggede jeg en masse hænder igennem og ændrede derefter lidt i min spillestil. Jeg satte min preflop handrange lidt ned og begyndte at bette hårdere når jeg ramte mine hænder. Jeg tænkte at det ville give et lidt mindre underskud da jeg ikke spillede så mange hænder og at jeg ville blive betalt bedre når jeg ramte. Men lige meget hjalp det – der røg fem buyins til.
Nu har jeg så gjort det samme og kigget en masse hænder igennem, men denne gang synes jeg egentlig det ser meget fornuftigt ud, så derfor jeg poster jeg her i håbet om at i kan finde de fejl jeg ikke selv kan finde.

For at give jer en lille ide om mit spil ligger jeg her noget info op taget fra Poker Tracker. Udover det vil jeg forsøge at beskrive min spillestil så indgående som muligt og bakke det op med nogen hænder.

Som i nok allerede kan regne ud bliver dette indlæg måske lidt langt og det er nok mest mig der vil kunne drage nytte af det. Men ikke desto mindre håber jeg på at få jeres syn med på sagen og håber selvfølgelig også at der vil være andre der kan drage nytte af hvad der kommer af svar.

Men nu til sagen:

---

Poker Tracker info:

Vol. Put $ in the pot: 23,21
Vol. Put $ in from SB: 28,19
Folded SB to steal: 81,14
Folded BB to steal: 81,15
Att. To steal blinds: 30,24
Won $ WSF: 47,32
Went to SD: 22,87
Won $ at SD: 41,78
PF raise %: 19,38
PF AF: 4,04
Flop AF: 8,41
Turn AF: 5,90
River AF: 3,09
Total AF: 4,86

Jeg synes selv det ser meget fornuftigt ud. Skal måske ikke se helt så mange showdowns men det er også noget jeg allerede er bevidst om og har ændret på. Ligeledes har jeg skåret drastisk ned på mine calls fra SB.

(Og jeg ved godt tallene ligner lort, men kan ikke få det til at blive bedre :p)

---

Preflop:

De eneste hænder jeg spiller er følgende: SC fra 45 og op. Alle PP. Aces suited, dog ikke A6 – A9. Alle hænder med to billedkort.

Derudover stjæler jeg fra button med lidt flere hænder, men det er som regl suits og Axs samt connectors. Men det sker kun fra button

Jeg spiller alle de ovennævnte hænder fra Button samt CO. UTG ligger jeg nogen af dem, f.eks. de lave par og hænder som Kjo

Som i kan se på mine stats kommer jeg næsten altid ind med et raise. Det er som regl 4xBB uanset om det er et steal eller et realt raise. Hvis der er raiset før mig ligger jeg enten hånden (hvis den er i den lave ende af min range) og raiser med de lidt stærkere hænder (JJ, QQ, KK, AA, Ako, Aqo, Aks, Aqs og KQs). De hænder der ligger midt i min range, f.eks. TT og Qjo caller jeg med afhængig af modspilleren. Når jeg raiser er det som regl lige omkring 3 gange af det oprindelige bet, igen afhængig af spilleren. Hvis der er flere spiller i potten strammer jeg naturligvis lidt op mht til hænder og skruer raiset op til ca. fire gange det oprindelige bet.

De eneste hænder jeg går all in med preflop er AA og KK og til tider AK, men det er kun hvis der i forvejen er så mange penge i potten at den ligger gode odds og hvis jeg har en ide om at min modspiller kan finde på at gå ind med f.eks. QQ.

Floppet:

På floppet vil jeg skyde på at jeg C-better omkring 70% af gangene. Det giver sig selv at jeg better når jeg rammer, men better også med draws, overcards og på flops som ikke ser ud til at have ramt modstanderen. Hvis jeg sidder uden for position på floppet kan jeg godt finde på at checkraise mine draws. Tanken bag dette er at jeg enten får et gratis kort eller kan smide min modstander af en hånd som egentlig er en vinder. Også h

22-02-2008 22:59 #2| 0

Du har postet et par få hænder hvor du har mistet / vundet minimalt.

Prøv engang at post nogle af de hænder du har tabt f.eks. et BI på istedet.

Det er måske lettere for os at fange leaks hvis du smider 5 af disse hænder. og prøv også et par hænder hvor du hiver en god pot hjem.

22-02-2008 23:01 #3| 0
OP

Okay. Tænkte bare jeg ville tage nogen hænder hvor det ikke var så overvejet hvad det var for nogen så i kunne få et billed af hvordan det normalt ser ud. Det er jo ikke alle hvori man vinder eller taber et BI..

Men skal finde nogen!

22-02-2008 23:04 #4| 0

Ved første øjekast ser det ud som om, at din "Won $ at SD" er lidt for høj. Hold op med at calle villains ned så meget. :)

Kiggede lige hurtigt i gennem hænderne og de fleste ser standard ud. Dog snap-caller jeg hånd #3.

22-02-2008 23:07 #5| 0

mit 1. indtryk er at det ser fornuftigt ud.

hånd 3. ville aldrig bette så meget på floppet for at folde til ikke engang et minraise. kald er fint preflop imod en short..

anyways...

dine stats ser generelt fornuftige ud.

Won $ at SD: 41,78 <--- dette er for lavt, det skal op over 50. Måske er du running bad eller går du for langt med dine hænder.

Won $ WSF: 47,32 <--- dette er faktisk ret højt specielt taget i betragtning af at du spiller 23 % af dine hænder.

grunden til at det er så højt, er nok at du er meget aggro. Jeg synes faktisk dine agrerssion stats næsten er for høje. måske prøver du for hårdt at vinde HVER pot du er involveret i...?

ellers så siger stats altså ikke så meget. du kan have "perfekte" stats og alligvel være tabende, hvis det giver mening... så jeg vil anbefale at du måske prøver at poste nogle hænder hvor du er i tvivl om du fik spillet dem rigtigt.

Du kunne også evt prøve at spille mere tight. Det er lettere og giver en mindre varians. Prøv fx at spille noget ala 20/16 i en uge og se hvordan det går. Hvis det går godt, så prøv langsomt at løsne lidt op for spillet. Det kommer jo også meget an på hvilket bord man sidder på og hvilke stats er fornuftige at have. Derfor skal du ikke stræbe for hårdt efter at have nogle bestemte stats.

22-02-2008 23:10 #6| 0

Tror vi to er på omkring samme niveau -

men her goes (correct me if i'm wrong)

Du spiller rigtig aggro og det er jo godt, men hvis vi antager at du har KQ - hvordan kan du så finde på at re- nakke ham uden reads? synes den hånd er for svag. kort og godt, prøv at give raiseren mere respekt. dvs stram op imod et raise.

Du spiller med poker tracker, dvs når du bliver kaldt af en passiv spiller - så ved du han kan have mange hænder så pas på når han begynder at bette mod dig eller raise.

hånd # der er to limpere, du raiser til 4 - Jeg siger altid 4xbb plus 1 bb pr limper. Vi prøver jo at straffe dem der limper, dvs de skal calle meget mere pre end hvis du std raiser til 4.

Du raiser også en del connectors, sæt dig ved bordet og få en føling ingen du begynder på de rigtig spekulative hænder og om du kan fange nogen af dem der bare skal se dig ned. igen pas på - vil han se river med det mindste af en hånd - hvorfor så bluffe ham.

BTW rigtig fed post -

som de andre siger - jeg ville også få stakken til midten på hånd 3 - men er det ikke "bare" et lækkert flop. skulle vi ikke lade være med at raise pre og droppe den

22-02-2008 23:12 #7| 0

Hånd 3 er instantcall herfra.

23-02-2008 00:29 #8| 0

bumper lige tråden

23-02-2008 11:18 #9| 0

Flop AF: 8,41
Turn AF: 5,90
River AF: 3,09
Total AF: 4,86

Det der er meget aggro. Jeg tror du ligger for mange hænder til cbets, og bliver bluffet for meget af dine hænder postflop.

23-02-2008 11:41 #10| 0

Jeg spiller "kun" nl 50 euro lige nu, så hvis jeg er forkert på den må du gerne rette mig.

For mig ser det ud som, at dine c-bet, er for store. Kan se dine c-bet hver gang ligger på fuld pot. Prøv at ændre dine c-bet mere efter hvordan strukturen på flop er.

f.eks.
39K rainbow = 1/2 af pot
510J 2 suited = 3/4 af pot
810J one color = pot

Tror det kunne være en god ændring for dig, du kunne f.eks. også læse artiklen i MPN om C-bet.

Husk også som de andre har nævn, at dine bets perflop gerne skal være 4bb+1bblimber

Jeg mener også godt at når du 3 better perflop, at du god kan skyde den op i 3.5-4 gange hans bet.

Simonsen

23-02-2008 12:26 #11| 0

Du c-better for meget

Went to SD er for lav, det skyldes nok downswing though
Won $ at SD er waaay for lav, downswing igen vil jeg mene

"De hænder der ligger midt i min range, f.eks. TT og Qjo caller jeg med afhængig af modspilleren."

TT er ret langt fra midten af din range, QJo stinker og bør ikke spilles til et raise med mindre du er meget overlegen skillmæssigt.

"På floppet vil jeg skyde på at jeg C-better omkring 70% af gangene"

Din flop aggression taget i betragtning vil jeg tro du skyder væsentligt mere

"Skulle det ske at jeg bliver reraised når jeg har ramt floppet (TPTK eller i hvert fald en god kicker, samt bedre hænder) giver jeg den på nakken igen. Hvis jeg bliver raised uden at have nogen egentlig hånd eller hvis det er for dyrt for mig at trække efter mine draws ligger jeg hånden."

Du caller aldrig og evaluerer turn?

Hånd 2, for lille raise preflop

Raiser ikke preflop og better ikke floppet i hånd3 når han er short, hvis jeg gør snapcaller jeg et shove.

#4 er fint
#5 fint

Jeg tror du løber dårligt umiddelbart. Dine stats virker fornuftige, i hvert fald hvis du var NL400 reg - om det samme er optimalt på NL100 er svært at sige.
Men 10.000 hænder er altså ikke meget, og et 10 buyin downswing er ikke unormalt overhovedet, specielt når man spiller så aggressivt som du gør.

Post de hænder du har tabt et buyin i.

23-02-2008 12:48 #12| 0

Som simonsen mener jeg også, dine c-bets er alt for voldsomme. Tilpas det til bordets struktur, og ha' 3/4 pot som "standard" udgangspunkt.

Derudover virker det også på mig, som om du c-better langt mere end 70% af gangene ud fra dine stats. Tænk lidt mere. C-bet handler meget om reads; nogen villains skal c-bettes hver gang, andre skal trappes fordi de spiller tilbage hver f..... eneste gang.
Mht preflop reraise hæver jeg den til 3.5 gange IR. Og så vil jeg MEGET hellere reraise TT end KQo. KQo er en puke-hånd i mit univers. Prøv - når du får taget på bordet - at reraise mere spekulative hænder, som du nemt kan komme væk fra (i modsætning til KQ som rammer..); ala 67s, A4s og 77. Det hælper til at maskere dit spil, og sætter villain på monkey tilt, når du har ramt flush med 54s mod hans topset i esser.

Mere kontrolleret (med streg under kontrolleret) aggro og lidt skrub - så tror jeg, den er der =)

23-02-2008 14:22 #13| 0
OP

@ RoiDa

Jeg kan ikke rigtig se hvordan Won $ At SD kan være for høj. Har jeg helt misforstået konceptet?

@ Loki

Jeg tror at grunden til at mine AF stats er så høje er at jeg meget sjældent caller og ikke fordi jeg better hver eneste pot. Caller stort set kun draws.
Kunne godt være jeg skulle spille mere tight endnu. Men hvad vi du foreslå? At jeg tager endnu et par hænder fra min range og c-better lidt mindre?
Og så er jeg egentlig ligeglad med om mine stats er "pæne" ser dem bare som et produkt af mit spil og forsøger at bruge dem som en rettesnor!

@ sir_chris

Når jeg reraiser de her "spekulative hænder" som KQs er det fordi at det tit og ofte resultere i at modspilleren ligger sig og jeg kan få potten uden at se et flop. Det er rigtig nok at han kan have en hånd, men jeg antager at han kun giver igen hvis han har AA, KK eller AK (nogen ville måske gøre det med QQ). Men han vil som sagt også ligge mange hænder og dem han så caller ender med en pot hvor jeg er aggresor hvilket jeg godt kan lide :)
Mht. Connectors så er grunden til at jeg spiller dem som et raise lidt den samme. Jeg har muligheden for at tage potten med det samme. Hvis jeg spiller 87 hearts og floppet kommer 5QK lader jeg self bare hånden gå og har kun tabt 4xBB. Men de gange jeg tager potten enten på floppet eller rent faktisk rammer tror jeg vejer op for dette tab.
Men hvad siger folk?? Spiller jeg mine connectors for aggressivt?

@ SørenMatias

Det var også min tanke. Hvor ofte c-better i andre?

@ Simonsen

Tak - vil læse artiklen. Som jeg sagde til Søren tror jeg også selv at det er her mit største leak er og vil self arbejde på det. Og så tror jeg at jeg vil tage det til mig med at 4-bette i stedet for 3-bette. Han får næsten for gode odds til at folde med et 3-bet.

@ Xizor

Hehe, tænker også selv downsving da jeg virkelig har fået nogen beats og fordi mit spil egentlig plejer at kører - men har bare ikke lyst til at give det skylden.
Ville du Reraise med TT?

"Du caller aldrig og evaluerer turn?"

Kan du komme med eksempler? Kan ikke se hvad der skulle være at evaluere hvis man caller uden et draw eller i hvert fald en eller anden form for hånd!

@makassip

Kan godt lide ideen om Monkey Tilt - så kunne være jeg skulle arbejde hen imod det. Men mere kontrolleret og mere selection på mine c-bets - det kan jeg jo ikke andet end at tage til mig.

--

@ Alle

For det første tak for svar og så lige et par spg.

Du sidder på BTN og CO er kommet ind med et 4xbb raise (utg har lagt sig). Hvilke hænder reraiser du?

Du sidder i BB og BTN raiser 4xbb (SB, UTG og CO har ikke lyst til at lege).
Hvilke hænder reraiser du?

Men generalt: Vil skærre ned på mine c-bets og sætte dem lidt lavere. Og så evt skærer lidt ned på min range og give mine valuebets og raises lidt mere power!

Edit: Og ja - #3 instant call. Ser det først efter jeg har postet, men det er jo en kæmpe blødning!

23-02-2008 14:23 #14| 0
OP

Og så var der lige et par hænder hvor der sker lidt mere end bare blindsteals!

Håber det kan bruges!

---

Seat 2: river_ape ($86.25 in chips)
Seat 3: Slaregsb ($76.80 in chips)
Seat 5: Hero [ A,10 ] ($247.95 in chips)
Seat 8: Hattab_ ($98.00 in chips)
Seat 9: Jean-1987- ($113.35 in chips)
ANTES/BLINDS
Hero posts blind ($0.50), Hattab_ posts blind ($1).

PRE-FLOP
Jean-1987- bets $2, river_ape folds, Slaregsb folds, Hero calls $1.50, Hattab_ folds.

FLOP [board cards 7,Q,5 ]
Hero bets $2.50, Jean-1987- bets $5, Hero calls $2.50.

TURN [board cards 7H,QH,5H,3 ]
Hero bets $10, Jean-1987- bets $20, Hero bets $40, Jean-1987- bets $86.35 and is all-in, Hero calls $56.35.

RIVER [board cards 7H,QH,5H,3C,10 ]

SHOWDOWN
Jean-1987- shows [ K,2 ]
Hero shows [ A,10 ]
Hero wins $224.70.

---

Seat 1: j.kyllonen ($48.75 in chips)
Seat 2: crustyant1 ($60.50 in chips)
Seat 3: akl8 ($68.70 in chips)
Seat 5: Hero [ J,Q ] ($85.15 in chips)
Seat 8: sneaky25pete ($103.75 in chips)
ANTES/BLINDS
crustyant1 posts blind ($0.50), akl8 posts blind ($1).

PRE-FLOP
Hero bets $4, sneaky25pete folds, j.kyllonen calls $4, crustyant1 folds, akl8 folds.

FLOP [board cards J,4,8 ]
Hero bets $11, j.kyllonen calls $11.

TURN [board cards JD,4S,8S,6 ]
Hero bets $70.15 and is all-in, j.kyllonen calls $33.75 and is all-in.

RIVER [board cards JD,4S,8S,6D,5 ]

SHOWDOWN
Hero shows [ J,Q ]
j.kyllonen shows [ J,A ]
j.kyllonen wins $96, Hero wins $36.40.

---

Seat 2: river_ape ($106.55 in chips)
Seat 3: Slaregsb ($78.20 in chips)
Seat 5: Hero [ A,J ] ($118.60 in chips)
Seat 8: Hattab_ ($102.00 in chips)
Seat 9: Jean-1987- ($218.40 in chips)
ANTES/BLINDS
Hero posts blind ($0.50), Hattab_ posts blind ($1).

PRE-FLOP
Jean-1987- calls $1, river_ape calls $1, Slaregsb folds, Hero bets $5, Hattab_ folds, Jean-1987- calls $4.50, river_ape calls $4.50.

FLOP [board cards 8,10,J ]
Hero bets $17, Jean-1987- calls $17, river_ape folds.

TURN [board cards 8S,10D,JD,3 ]
Hero bets $35, Jean-1987- calls $35.

RIVER [board cards 8S,10D,JD,3D,3 ]
Hero bets $61.10 and is all-in, Jean-1987- calls $61.10.

SHOWDOWN
Hero shows [ A,J ]
Jean-1987- shows [ 5,J ]
Hero wins $240.70.

Her skal det lige siges at jeg normalt ville sætte farten ned efter hjerteren falder på turn. Men ham gutten her har lavet nogen vilde calls. Og de gange han har haft en hånd har han raiset!

---

Seat 1: Patience1980 ($62.60 in chips)
Seat 5: Hero [ A,2 ] ($117.15 in chips)
Seat 6: Autofellatio ($103.75 in chips)
Seat 9: GallStallion ($97.75 in chips)
Seat 10: BOUBOU z ($45.75 in chips)
ANTES/BLINDS
Hero posts blind ($0.50), Autofellatio posts blind ($1).

PRE-FLOP
GallStallion bets $3.50, BOUBOU z calls $3.50, Patience1980 folds, Hero calls $3, Autofellatio calls $2.50.

FLOP [board cards A,5,9 ]
Hero checks, Autofellatio checks, GallStallion checks, BOUBOU z checks.

TURN [board cards AD,5D,9H,A ]
Hero bets $14, Autofellatio folds, GallStallion bets $28, BOUBOU z folds, Hero bets $99.65 and is all-in, GallStallion calls $66.25 and is all-in.

RIVER [board cards AD,5D,9H,AH,K ]

SHOWDOWN
Hero shows [ A,2 ]
GallStallion shows [ Q,A ]
Hero wins $19.40, GallStallion wins $199.50.

---

Seat 1: RasmusNicolo ($150.00 in chips)
Seat 3: Hero [ Q,Q ] ($149.75 in chips)
Seat 4: Problematiq ($101.15 in chips)
Seat 5: 3max ($419.60 in chips)
Seat 6: -vieto- ($124.00 in chips)
ANTES/BLINDS
RasmusNicolo posts blind ($0.50), Hero posts blind ($1).

PRE-FLOP
Problematiq folds, 3max bets $4, -vieto- folds, RasmusNicolo calls $3.50, Hero bets $10, 3max calls $7, RasmusNicolo calls $7.

FLOP [board cards 10,3,2 ]
RasmusNicolo checks, Hero bets $25, 3max folds, RasmusNicolo calls $25.

TURN [board cards 10C,3D,2S,K ]
RasmusN

23-02-2008 14:36 #15| 0

Det lader ikke rigtigt til at du har styr på dine betsizes.

Du overbetter tit potten i flere af hænderne og efterlader dig i en dum situation.

Tror du ville ha godt af at se et par NL videoer. Razga har vist lagt et par timer op med NL100, tror det ville være godt for dig at se disse igennem

23-02-2008 14:54 #16| 0
OP

@ Betfolder

Er også kommet frem til at det er noget jeg skal arbejde med. Men hvor kan jeg finde de pågældende videoer? Google hjalp mig ikke meget!

Edit: De dukkede op :)

23-02-2008 15:02 #17| 0

Synes det virker som om du er mere end villig til at komme AI så snart du rammer toppar, uanset kicker - specielt A2s synes jeg du spiller alt for hårdt - normalt ikke en hånd jeg caller et raise med - og hvis jeg gør er det for at spille en lav pot eller ramme min. 2 par eller flush.

Jeg har selv også en vane med at spille toppar for hårdt i nogle situationer, så jeg kender lidt til det ;-)

23-02-2008 15:27 #18| 0
OP

@Werder

Normalt ville jeg heller ikke gå så langt med den A2o. Spiller den for at få min flush eller stright. Og så er et hus eller to par self heller ikke af vejen. Grunde til jeg kommer ind med den i denne situation er at jeg har ham på et draw. Kan ikke se hvorfor en spiller der har esset ville checke floppet som der ser ud og slet ikke fra den position mod fire spillere. Så da det andet es rammer på turn er jeg sikker på at jeg er den eneste der har et es i hulen. Da han så raiser mit bet tænker jeg stadig draw da det er et move jeg selv kunne finde på at lave og så er der kun en måde for mig at beskytte min hånd på! Blev meget overrasket da han viste esset op.

Men hvad siger i andre. Er jeg helt skævt på den her?!

23-02-2008 15:53 #19| 0

Efter jeg har set dit spil, fra flere forskellige vinkler, mener jeg du skal bruge noget tid på at kigge dit spil igennem i sømmene. Jeg tror du kunne havde godt af at se nogle pokervideoer, læse poker bøger eller være mere aktiv i poker analyserne. Men at smide nogle hænder her ind, er helt klart et skridt i den rigtige retning.

hånd 6.

Bette ud på floppet er helt udmærket, og et call af hans raise er også okay. Nogle gange kunne jeg godt finde på at raise den til 20. Turn mener jeg at dit første bet viser utrolig meget styrke og at du der begynder at spille din hånd face up. Men okay, dit første bet på turn, passe fint med bet størrelsen. De reraise vil jeg foreslå at du smider den op ca. 70.

Hånd 7.
Der skal du igen være opmærksom på dit c-bet, den skal hedde 8-9. Derefter skal turn så havde 18-22. Vi kalder selvfølgelig skubbet.

Hånd 8.
Preflop skal den lige havde en tand mere. (4+1) Floppet er til dels ude mærket, måske kun 15. Derefter spiller hånden lidt sig selv.
Hånd 9.
Denne hånd synes jeg er forfærdelig dårligt spillet, jeg folder preflop denne hånd. Floppet er fint med et check. Turn er fint med et bet, men bettet bliver for stort, den skal havde 9-10. Jeg folder til et raise, da vores kicker er meget dårlig.

Hånd 10. Den skal havde mere preflop mellem 13-16. Flop better du 3/4 pot. Turn, er det fint at checke, nogle gange kan det også være udmærket at raise da du ellers på river skyder helt i tåge.

Opsymering:
Du skal havde meget mere styr på dine bet størrelser (læs artikel). Du skal passe på ikke at overspille dine hænder. Jeg ville råde dig til at tage et smut ned i limit, og få disse ting på plads, før du giver dig i gang med NL 100 igen.
Min analyse skal du måske tage med et grant salt, da jeg stadig har meget at lærer, og jeg "kun" spiller NL 50 euro. Hvis der er nogle der kan se åbenlyse fejl i min analyse af hans spil, må i meget gerne sige det.

Simonsen

23-02-2008 16:03 #20| 0
OP

@ Simonsen

Tak for respons. Ved ikke om du har læst det svar jeg gav Werder mht hånd 9, men står i hvert fald ved det. Mener også godt jeg kan tillade mig et call preflop.

"Du skal havde meget mere styr på dine bet størrelser (læs artikel)." Hvilken artikel? Hvis det er den før omtalte omkring c-bets i MPN kan jeg ikke finde den! Evt. et link?

23-02-2008 16:08 #21| 0

Nej, jeg havde ikke læst dit svar inden jeg skrev min indlæg.

webmentor.ipapercms.dk/PokerNet/MPN/2007/Juni/?page=16

23-02-2008 16:16 #22| 0

Har ikke lige læst alle de andres indlæg, så beklager hvis noget er gentaget.

Du raiser til 4 i en hånd med 99, hvilket er alt for lidt når der i forvejen allerede er 2 limpere.

Du re-raiser med KQo ude af position, det er virkelig slemt.

Efterfølgende læste jeg ikke lige din post færdig så ved ikke om der er mere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar