Vi har spillet 41 hænder
Jeg har 3bettet 14%, han har 4bettet 1 gang, som er denne her gang
Han er vidst en break even regular
- $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 07:56:31 ET - 2010/09/05
Seat 1: HERO ($166)
Seat 2: Villian ($134.60)
Villian posts the small blind of $0.50
HERO posts the big blind of $1
The button is in seat #2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [T♠ T♥]
Villian raises to $3
HERO raises to $10
Villian has 15 seconds left to act
Villian raises to $32
HERO calls $22
*** FLOP *** [J♦ 6♥5♥] POT 64$
HERO checks
Villian has 15 seconds left to act
Villian bets $37
HERO ???
han har 64 bag sig
Nok et standard spot, men kan aldrig finde ud af hvad jeg skal gøre :)
NL100 HU 4bet
Altså, du skal nok til at se nogle videoer eller læse lidt om HU poker, for det der er helt i skoven.
Bare smæk skillingerne ind pre. Og hvis du er i tvivl om hvad du skal gøre på forskellige boards, skal du overveje hvilke hænder han 4better dig med. Hvordan spiller TT vs den range preflop og hvordan spiller den på flops? Hvis den spiller bedre preflop (hint: JA!) end den gør postflop: jamtime pre.
Som spillet er flop nok et shove ret ofte, men kommer an på om han barreller AK på turn igen.
@pow9199
Synes bare det er lige aggro nok at komme ind med TT pf 130bbs dybe?
Og don't worry, er i gang med at se en masse videoer, og skal snart have coaching.
Imo, 41 hænder inde og uden de store reads med TT, JJ, QQ, KK og AA - Så er mine skillinger også røget til midten her. Har han de 4 hænder der har dig domineret nu, så gh, UL.
Mihan, prøv at checke pokerstove. Her kan du ret let regne ud om det er profitabelt eller ej, hvis du kan lave en nogenlunde range for spilleren. Jeg spiller stort set kun HU, og jeg ser mange spillere, komme til midten med 77+ her, samt AQs. Du er en lille underdog vs den range, med de døde penge i potten, bliver det et fint shove. Især da du kan være for let at bluffe af, på Axx og Kxx boards
Som spillet er det et klart shove.
Men som andre siger.. smid pengene ind pre!
Kan godt se argumentet, men kan man ikke argumentere for fold preflop?
Hvis ikke, så:
Hvis vi antager vi har god sample på villain og han 4better tight. Så er det et fold preflop ikke?
Hvis det er et fold, så 3better vi stadig ikke?
fold eller jam pre. hvis du er usikker på hvad du skal gøre mod et 4bet, så kan du også bare undlade at 3bette. givet hans psykopat store 4bet tror jeg ikke du skal regne med at der er fold equity pre og folk der 4better så stort har normalt en range som TT ikke klare sig godt imod. dog er den vægtet lidt mod AK så det hjælper på det.
Man kan sagtens folde TT preflop. Det er ikke min stærke side at hero-folde, men hvis vi har et read der siger at villain kun 4better meget meget tight, kan TT let være et fold. Vi har dog nada historik her, og vs en random er det noget hø ikke at få $ ind pre
Cool tak for svarene :)
Gik allin og han snappede og viste A♥Q♥ og jeg holdte selvf hjem ;)
Hvad med 4 bet til 13000. Jeg vil mene at call er skidt,du har ham dækket så læg lidt pres på med et 4 bet og c-bet ca 1/2 pot på any flop.
Preflop skal jammes eller foldes (pref. jam obv). Hvis vi en sjælden gang missclick flatter folder jeg aldrig her - stakit.