Nl100 HU bluff

#1| 0

Jeg har spillet villain i 20 hænder, eller noget i den stil og han har ikke holdt igen med at CR mine contbets. Ellers virker han ret fornuftig.
Jeg forventer at han ville CR de fleste flushdraws på floppet.
Da han stikker ½ pot ud på river tænker jeg umiddelbart han ofte har en dårlig konge eller dame, som jeg kan skubbe ham af her? Desuden tror jeg han ville bette mere med en flush her.
Hvad siger PN?

HERO har 100, Villain dækker.

HERO OTB m A6

HERO raiser til $3, Villain calls $3

FLOP KQ2 pot $5.70

Villain checks, HERO raiser til $4, Villain calls $4

TURN 2 pot $13.50

Villain checks, HERO checks

RIVER 9 pot $13.5

Villain bets $6.75, HERO raises to $19

23-05-2009 00:41 #2| 0

Med et connected boards samt straight og flush muligheder, undgår jeg at lave et bluff i det spot. Alt for mange hænder du vil calles ned med dit fhv. mindre raise, med mindre villian er nit.

23-05-2009 01:58 #3| 0

Tror ikke nødvendigvis han CR'er nogle flushdraws på floppet. Du cbetter et super vådt board og må forventes at være i den minimale del af din folding range. Han har vel selv noget af den range du prøver at reppe, og samtidig er dit raiser sku for lille hvis det er.

23-05-2009 09:41 #4| 0

Fint raise.

Jeg siger tough meget mere noget ala 30. Det gode med disse slags bluff er, at du måske bliver callet ned nogle gange, men når du viser villian at du er capable til at lave disse plays, så kan du udnytte det til din fordel resten af HUen og lave større valueraises, da historien jo siger at du lavede et stort raise med air, men ville self være bedre med en i hånden.

Men ok, måske ikke alle som tænker sådan, men jeg elsker at skabe dynamik og bruge den til min fordel :P

23-05-2009 10:13 #5| 0

Dont like.

23-05-2009 13:54 #6| 0

Me no like either, synes du skal skyde turn også, og raise højere på river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar