NL100 HU - Flopper nuts, river plan?

#1| 0

Jeg downswinger lidt, og vil gerne have imputs til en optimal river plan.

Villain er til den passive side, 264 hænder:
Åbner 64% fra SB
CB 55%
Ikke set lave nogle mærkelige ting endnu.
Der er ingen vild dynamik eller noget, det har været en meget stille og rolig match, og ingen af os virker frustrerede.

SB: $155.45 (155.5 bb)
Hero (BB): $157.94 (157.9 bb)

Preflop: Hero is BB with T K
SB raises to $3, Hero calls $2

Flop: ($6) T 3 K (2 players)
Hero checks, SB bets $4, Hero raises to $13, SB calls $9

Turn: ($32) 6 (2 players)
Hero bets $24.79, SB calls $24.79

River: ($81.58) A (2 players)
Hero...

12-03-2012 21:06 #4| 1

Jeg checkfolder river.

Jeg tvivler meget på om han kalder med værre Kx eller topar her til et bet. QJ og flushdraws completer, så hvis vi vil bette er det vel for bluff. Hvis der ikke er dynamik og han virker passiv, better han nok kun flushes og QJ i spottet.

Spiller ikke HU, så er spændt på at høre tanker fra de rutinerede, hvis de kommer på banen her.

12-03-2012 22:15 #5| 0

1. Jeg er absolut ikke chef til det her så bare tag mine tanker med et gran salt. Men....

Har svært ved at se ham komme til river med QJ, eller nogen Q høj Draws. Skulle da lige være QJ. Men den forventer jeg han stacker af med på floppet. Kommer nok lidt an på hvordan han spiller AK på det flop, vi må da forvente han RR med AK. da vores CR på det flop texture netop kan være en million draws.

Syntes turn bet skal være større.

Tror ikke jeg kan folde den river, tror egentlig bet er fint. Forventer dog han folder det meste af tiden, men engang immellem ser vi ham måske med et hero call.

Har også lidt svært med at se ham bette noget for value på river

12-03-2012 22:38 #6| 0

Checkfold er bad!

Hvilke flushes er det lige vi forventer han skulle dukke op med? Vi blocker 10, QJ og Q9 shipper han forhåbentligt ind og medmindre han er helt station dukker han næppe op med en nøgen QJ her. Så er der et par par FD's der har samlet en gutter op på turn, men mange af disse kombis bør han også sende ind.

Eneste to par kombi der har os slået er A10, som han godt kunne spille sådan her, og de gange han dukker op med den er det bare ærgerligt.

Jeg betfolder her, nu hvor han er passiv og vi ikke forventer han bluffer river when checked to.

Redigeret af pimpefar d. 12-03-2012 22:39
12-03-2012 22:46 #7| 0

Jeg synes det har en del at sige, hvordan han tidligere har reageret til et CR på flop med forskellige holdings.

Om du har en idé om hvordan han evt vil reagere til et mindre bet på river med forskellige holdings.

Om han kan lave made hands om til bluff på river.


@pimpefar
Jeg ville ikke antage i den grad, at han ikke vil spille de draws du nævner sådan. Han er til den passive side, og virker ikke til det er en af de skarpeste nl100 regs hero spiller her?

EDIT: Men ud fra de oplysninger der nu er til steder, vil jeg vælge at bet folde 30ish.

Redigeret af Vidx d. 12-03-2012 22:48
12-03-2012 22:50 #8| 0

Villian kommer til river med en del flere flush kombis og QJ kombis når det er ~155bbs ifht std 100bbs.

Er enig i at vi ofte er gode på river, men river klonker vores range rimelig godt, det er svært for os at have et bluff udover blanke gutters og random air. Jeg tror altså ikke vi kan forvente at blive betalt af dårligere specielt ofte på river medmindre han er rigtig dygtig og ved det her er det bedste bluff kort i bunken (er ikke sikker på så mange nl100 spillere kommer til den konklusion).

Mod en aggro dygtig spiller tror jeg at jeg lukker øjnene og vb'er 1/2 - 3/4 pot, da jeg er bange for han kan lave en del af sine hænder om til bluffs på den her river og fordi jeg gerne vil være i stand til at skyde den her river med alle mine bluffs og derfor er det ikke helt skidt at vb rigtig tyndt.

Mod den type spiller du beskriver tror jeg c/f er klart bedst, men det kommer også lidt an på din gameplan og hvordan du generelt har tænkt dig at spille oop i single-raised pots.

12-03-2012 22:53 #9| 0

Jeg spiller normalt udelukkende kun 6-max, men giver alligevel mit besyv med.

C/s for glory! Han burde vel b/f alt andet end nuts her (hvilket kun burde være like tre kombier (Q6, Q9 og QJ (hvis han ikke får den her ind på floppet) og han burde vel bet/folde lavere flushes samt QJ. Læg dertil de gange han laver Kx hænder om til bluffs, når vi checker.

12-03-2012 23:00 #10| 0

@Vidx

Korrekt - vi skal nok passe lidt på med antagelserne. Havde desuden ikke set det var 155bbs, det giver som becks siger, en del flere kombis han kommer helt til river med.

@becks

Igen skal vi nok passe på antagelserne. Jeg synes godt nok han skal være meget passiv hvis vi c/f river her hver gang. Du har dog ret i at det er tæt på altafgørende om han ved at vi rammer deckets bedste bluffkort, kan godt være jeg giver ham for meget credit...

12-03-2012 23:48 #11| 0

Synes egentlig jeg hælder mere til becks valg end mit eget ved nærmere eftertanke.

Det kommer dog også an på hans tendenser til at skyde når hero "giver op" generelt imo.

12-03-2012 23:55 #12| 0

C/F River er klart det bedste mod den her type spiller af grunde som andre har beskrevet



13-03-2012 18:55 #13| 0
OP

Jeg tror bare, vi konkluderer, at C/F er bedst :)

Tak for imputs.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar