Endnu en hånd.
Villain spiller 76/29/28.
Vi har ikke spillet særlig lang tid, men han har donket 6/6 mulige flops for pot. Jeg raiser en enkelt hvor han folder, og folder de 5 andre.
Jeg har 2 overs og noget bagdørs halløj på floppet. Overvejer at floate, men vælger at raise for at forsøge at tage den ned og stoppe hans galskab. Turn er niiice, men eksisterer FE?
Vi er sandsynligvis ovre i spew afdelingen her, for donker han air 2 gange, eller måske 98♥♥? Idk.
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Hero (SB) ($106.90)
BB ($117.85)
Preflop: Hero is SB with J♥, A♥
[color=#CC3333]Hero bets $2.50, BB calls $2
Flop: ($6) 7♠, 10♦, 5♥ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]BB bets $5.70, [color=#CC3333]Hero raises $16.39, BB calls $10.69
Turn: ($38.78) 3♥ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]BB bets $37.78, Hero has lyst til at jamme?
NL100 HU: He be donkin, I be hatin'
Tror sjældent de her mennesker folder til shove, I mean, hvor tit har du ikke spillet 55 for value sådan her, og fået stakken af like 67o?
Fold herfra. Foretrækker i øvrigt et float i stedet for et raise.
Synes både float og 3bet er fint på floppet, og jeg kan ikke lide turn jam. Som walth siger folder folk ikke med den linje, og specielt når han er fisk bliver det bare rigtig dårlig poker.
Jeg har haft lignende spots før og min erfaring og hans linie taget i betragtning, så er det yderst sjælden vi får manden til at folde her.. Så bare fold nu..
Med hans linje får du ham aldrig til at folde her.
jeg er enig i at det er okay at 3bette floppet, men jeg foretrækker altså et float i dette spot, for hvis han er i spewafdelingen, så må man formode at han caller rimeligt light på floppet.
Som spillet så folder jeg turn
Jeg caller flop for evt at floate..
Som spillet saa folder jeg ogsaa turn.. Satme sjaeldent man möder HU-spillere der folder til et jam dér..
Okay, jeg er med på float flop vognen. Hvis vi bare flatter flop og han potter turn på 3♥ flatter vi bare igen?
ja